mirene Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei igjenn.... Det begynner å ordne seg her. Men jeg har fremdeles et problem. i video informasjons vinduet...så får jeg vite,at oppløsningen er 720X576 Når jeg velger dette for ripping..så blir det striper på filmen,når jeg konverterer den....Hvorfor ?? (hvilken oppløsning bør jeg eventuelt velge) i "Settings" ..."Outputt Settings" og der "Export Settings" så hva bør jeg velge under "zoom" og under "Resize" På forhånd takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei. vi trenger nokk litt mere informasjon om hvilket program du bruker og lignende ting. Er litt vanskelig å gjette seg til slikt. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 programmet heter DVDX (et kjent rippeprogramm) Lenke til kommentar
Wishmaster-KK Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 kjent og kjent, beste resultatet jeg har oppnåd med er nok Gordian knot uten tvil,.. men over til problemet ditt, du må ta å "croppe" rutene sammen, men hvorfor i alle dager en oppløsning på 720 ??? normalt er mellom 576x* og opp til 640x*, og det er en 1.25 film du ripper, men er det en 4:3 eller 16:9 film, pass på at AR passer til en 1.25 film, ellers vil du se tynne lange fjes og kropper.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 programmet heter DVDX (et kjent rippeprogramm) Har aldri hørt om det. Prøv heller Gordian Knot. Litt enklere syns jeg. se på www.doom9.org for downloads og meget god guide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå