TST Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Et hemmelig prosjekt. Se videoen Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Fytti pokker så konge! Var redd de ikke skulle gjøre noe stort ut av cutscenene i 3'ern (Hovedsjarmen til hele serien) men dette viser jo det totalt motsatte! Masse kjente fjes, og var det bare meg eller så det ut som Jenny Mccarthy( ) som spilte den Tanya-lignende damen? Endret 20. august 2008 av Rincewind Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Haha! Fikk litt sånn Red Alert 1 følelse av den filmen! Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Shiiiiit! Er nesten nødt til å spille gjennom singel playeren bare på grunn av cutscenes nå! Er vel først nå at man faktisk kan sette pris pris på at EA faktisk er så store som de er. Tror det ikke er mange dataspill som har SÅ mange kjente skuespillere med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Å FY FAEN! Pappaen til Hiro Nakamura i Heroes, Tim Curry, Jenny McCarthy og sist men ikke minst Peter Stormare i RA3! Dette er jo über underholdning, film, spill og musikk i ett! Gleder meg som en unge til RA3, tror gameplayet og plot`et blir utrolig bra! Bra EA! Endret 20. august 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Å FY FAEN! Pappaen til Hiro Nakamura i Heroes /geek on Din uopplyste fjott Det er George Takei, best kjent som Zulu på Star Trek. /geek off Håper EA gjør cutscenes like tilgjengelig som de var i Tib Wars og Kane's så jeg slipper å spille det (antageligvis) middelmådige spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 George Takei er også med i Heroes, der jeg kjente han ifra Lenke til kommentar
applet Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Men hva var poenget med alle puppedamene..? You've got boobs in my RTS.. Så greit nok ut, men sånn åpenbar, flau, fanservice kommer jeg bare til å skippe over. Leit, for det så ut til å være en god del skikkelige skuespillere der. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Men hva var poenget med alle puppedamene..? You've got boobs in my RTS.. Så greit nok ut, men sånn åpenbar, flau, fanservice kommer jeg bare til å skippe over. Leit, for det så ut til å være en god del skikkelige skuespillere der. Ja, det var litt vel høy puppefaktor i den videoen. Selv om et par puppedamer har vært standard siden starten av spillserien har så ser det ut som om de har tatt det et hakk for langt denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg