volupta Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har bestemt meg for å kjøpe et X48 brikkesett-kort som skal være kjernen i den nye maskinen min. Noen som har et tips eller fem til et bra X48 kort som ikke koster for mye? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Skal du ikkje betale så mye, går du for et x38 kort eller p45 kort. x48 er til entusiast. Siden du ikkje vil betale for mye, så er vel du ikkje en entusiast? Nå sier du heller ikkje noe om bruksområdet. Anbefaler Abit ix38. Billig, klokker meget bra og støtter alt av kontrollere Lenke til kommentar
volupta Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Er crossfire støttet i X38 kort?.. Skal ha et til HD4870x2 kort i fremtiden, har ikke råd per dags dato. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er crossfire støttet i X38 kort?.. Skal ha et til HD4870x2 kort i fremtiden, har ikke råd per dags dato. Ja det støtter crossfire på helt lik linje som x48! Lenke til kommentar
volupta Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Okei! Da er vi inne på et helt annet tema. Da kjøper jeg selvfølgelig et x38 kort. Tips til noe her? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nizzen har slengt inn ett tips og det er ABIT IX38 som jeg også kan støtte. Funker ganske bra Crossfire messig men er mer fornøyd med supporten i allefall på BIOS siden, etter at jeg rapporterte ett bug så har jeg blitt holdt oppdatert av ABIT i hvordan det går med å løse bugget. (For de som lurer så er det relatert til at siste BIOS sliter med å huske overklokken til tider og overvåknings instillinger slik som volt og temp, HK'et har blitt senil ved kald start ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå