Gå til innhold

SAS - England, Manchester

Anbefalte innlegg

Hei

Neste uke hadde jeg tenkt meg en tur til England, Manchester, men alt er fremdeles veldig usikkert. Jeg venter fremdeles på passet mitt, og neste lønningen min som ikke er før den 25. August. Jeg har blakket meg helt, og jo lengre jeg venter jo dyrere blir prisene for tur/retur England, Manchester.

Så det jeg lurte på, er om det er mulig å møte opp på flyplassen til SAS(Stavanger), en time før avreise(eller lignende) og kjøpe flybiletter billig da? (restplasser?) Jeg prøvde å ringe SAS reisesenter, men det hjalp ikke i det hele tatt.

Har aldri reist med fly før, så jeg er clueless.

Takk for svar

Endret av twiztaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Neste uke hadde jeg tenkt meg en tur til England, Manchester, men alt er fremdeles veldig usikkert. Jeg venter fremdeles på passet mitt, og neste lønningen min som ikke er før den 25. August. Jeg har blakket meg helt, og jo lengre jeg venter jo dyrere blir prisene for tur/retur England, Manchester.

Så det jeg lurte på, er om det er mulig å møte opp på flyplassen til SAS(Stavanger), en time før avreise(eller lignende) og kjøpe flybiletter billig da? (restplasser?) Jeg prøvde å ringe SAS reisesenter, men det hjalp ikke i det hele tatt.

Har aldri reist med fly før, så jeg er clueless.

Takk for svar

Vi bare gjøre deg oppmerksom på at Manchester er tidenes STYGGESTE by! Det er rett og slett et skikkelig HØL!

Lenke til kommentar

Du må gjerne møte opp en time før avgang, men det er overhodet ikke billig. Det gjelder vel sågodt som alt av flyselskaper i dag, med unntak av noe charter.

Enkelte flyselskaper stenger faktisk av de billigste billettene sine to-tre dager før avreise, fordi de vet at dersom noen kommer i siste liten, så vil de reise, og er villige til å betale mer... MEd andre ord stiger prisene før avreise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...