Gå til innhold

Degenerering i livssynsdelen av forumet!?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Jeg deltar selv ganske så meget men i den senere tid mener jeg også å se at kvaliteten generelt har dalt med fraværet av tilstedeværelse av dyktige moderatorer i denne delen av forumet.

Jeg mener også at mange av de beste debattantene har forlatt "grisebingen."

De som virker å befolke eller heller forurense denne delen av forumet får fritt spillerom til fortsatt degenerering.

Denne posten setter antagelig ny rekord hva gjelder personangrep. Men mer er det vel ikke å forvente av ett av norges dårligst moderte forum innenfor livssyn og etikk. (og nei jeg snakker ikke om enkeltilfellet her. Slike poster er nemlig ett resultat av 6 måneder med totalt forfall.) Slike utbrudd som dette fører til permbann på forumer som "bilforumet.net" - som vel holder andreplassen for dårlig modererte forum).

Himmel og hav... Og hva gjelder naturlig utvelgelse; heldigvis er (nett)samfunnet ellers bygd opp slik at vi slipper å leve med slike utrivelige postere som deg andre steder.

Går det ann å få gjort noe med disse tilstandene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
For oss uinvidde: Hvilke tilstander er det snakk om?

Tilstanden er gradvis gått fra en viss form for system i "galskapen" ved kontinuerlig deltakelse fra moderatorer som både deltar og modererer "under fart", til å bli en "sandkasse" hvor småtrollene får boltre seg fritt, og er det en annerledestenkende som er så stupid at han forsøker å si sin mening så blir han lynsjet av mobben.

"Småtrollene" består etter min mening av lite modne såkalte "ateister", som etter min mening ikke er annet enn fjortisekstremister.

Dette gjelder forsåvidt også i politikkdelen, men heldigvis så er det ikke like jævlig der enda!?

:)

Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt i tråden min nedenfor her, så vil antageligvis underkategorier hjelpe en hel del på dette. Hvertfall vil det bli en hel del lettere å moderere, og vite hva som er off-topic, hvis det er litt mer oppdelt med seperate kategorier der det gjelder egne regler for hva som regnes som ikke-relevant og off-topic.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For oss uinvidde: Hvilke tilstander er det snakk om?

Kjeppjaging av religiøse.

Ta Bellicus, som er åpent troende. Han ser ikke ut til å kunne skrive så mye som et ord før tre-fire "sharia-ateister" pøser på med personangrep av typen "ignorante idiot". Og det uten at diskusjonen har noe som helst med religion å gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...