Gjest Kvinne 75 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med en vibrator som jeg fant på Kondomeriet.no. Den heter Silent Spur. Legger ved linken her, så ser dere hvilken jeg mener: Silent Spur rabbit vibrator Endret 20. august 2008 av datating Forandret emnetittel Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Huff, her fikk jg litt stygge bilder i hodet, da jeg tolket "kvinne 75" som "kvinne på 75" :\ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du og!? Når det gjelder selve spørsmålet så beklager jeg fordi at jeg mangler erfaring og kunnskaper om verktøyet, men etter min mening så ser den jo absolutt tillitvekkende ut. Tenke seg til .. hele åtte muligheter med hodet ...hmm ..det hadde ingen klart å tvinge meg til ... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg trodde det der var en av bestselgerne til kondomeriet? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tror dette er den mye omtalte "The Rabbit", som skal være veldig bra Tror du kan være trygg på at denne med stor sannsynlig vil gi deg(eller kjæresten din) - om ikke en orgasme - så en ganske god følelse. Vil forøvrig si at kondomeriet er en veldig fin butikk, har seriøst tenkt å se om jeg kan få en jobb der når jeg er blitt 18 xD Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kjøpte en lignende "rabbit" til min tidligere kjæreste, hun ble godt fornøyd med den ...og det var ikke grunnen til at vi fortsatt ikke er sammen Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe... du ble overflødig? Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Endelig kan jeg slenge litt dritt. Den der må du ikke FINNE på å kjøpe. For det første, så er kulene på skaftet sinnsykt dårlig, og de sluttet å funke etter 3 gangers bruk!!.. Og stille? Det er den vibratoren jeg har hatt som har bråkt mest. Det hjalp ikke med at når jeg holdt den i vasken og skulle skylle den så var den fullstendig ferdig, lurer på hva som hadde skjedd i dusjen. IKKE kjøp den... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe... du ble overflødig? Hehe... Nei hadde det bare vært så enkelt, men det er en annen sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg