Recon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kan ikke se å finne slik obskur informasjon, så prøver egen tråd. Jeg har just fått GETs enkleste digital-tv boks. Den som følger med startpakken. Er det mulig å endre rekkefølgen på kanalene, slik man kan direkte på tv'n? Jeg mener ikke favorittvisningen, men slik som jeg har på tvn med analoge signaler, i.e. NRK1 TV2 TV3 TVN NRK2 VIASAT 4 etc etc Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nei, det styres vel sentralt. http://www.get.no/web/kundesenter/frekvens...p;x=19&y=11 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Ok. Takk for svar. Hm, "savner" analog allerede. Vet ikke om jeg er "99,- i måneden"-imponert over digitaltv ennå. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Men det er jo bare å lage sin egen favorittliste (se side 14 i bruksanvisningen). Lenke til kommentar
Recon Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jeg er klar over det, men om man legger til en del kanaler der, så får man jo samme "problemet" - altså at kanalene ikke kommer i den rekkefølgen man ønsker. Problem i gåseøyne for egentlig er det jo latskap og at jeg er "fin på det". Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg er klar over det, men om man legger til en del kanaler der, så får man jo samme "problemet" - altså at kanalene ikke kommer i den rekkefølgen man ønsker. Du kan da lage liste akkurat som du vil ved å fjene og legge til stasjoner. Men det tar litt tid da. Og begynne med nr 1 ellers blir det rot. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jeg legger dem til i den rekkefølgen jeg vil ha dem, men når jeg senere går inn i favorittlisten, er de sortert etter kanalnr, ikke etter min preferanse lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå