abene Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Microsoft har lagt ut ny versjon av programmet Synctoy. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 bruk selv batch skript for kjøring av robocopy istede for synctoy... mye bedre =) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Synctoy har noen stygge bugs som folk bør være obs på (om disse finnes i den nye versionen vet jeg ikke, men de er der fra første til nest siste versjon av dette programmet): * "Glemmer" å synkronisere enkelte filer og mapper tilsynelatende helt tilfeldig * Klarer ikke å slette mapper, kun filer, slik at backup er full av tomme mapper Et program jeg kan stole mer på i Windows: http://jfilesync.sourceforge.net/ Endret 20. august 2008 av mandela Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 kan programmet synce til ftp nuh? ellerså har eg testa ut www.goodsync.com i det siste, virker også som eit bra program. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Burker selv et program som heter syncback, er fornøyd med det, men ahr ikek sammenliknet det med de andre programmene som nevnes i tråden her (utover robocopy da) AtW Lenke til kommentar
oceana Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har brukt Synctoy i en del år, og er tildeles enig i kritikken...Det er enkelte ganger den "glemmer/hopper over" å kopiere/synce filer. 64-bit støtte er vel ingen nyhet? Det har fungert hele tiden, kun noen småfiler som måtte endres etter hva jeg kan huske, så fungerte det "like bra" på 64-bit som på 32.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 kan programmet synce til ftp nuh? ellerså har eg testa ut www.goodsync.com i det siste, virker også som eit bra program. NEI! Men viss du kjører novell sitt lille program som lager en nettverksdisk fra en FTP side. Så kan den synce slik. Men ellers kan det jo være greit å titte på cobian backup, der kan du ta backup til ftp =) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) bruk selv batch skript for kjøring av robocopy istede for synctoy... mye bedre =)Med Robocopy GUI er det enklere enn Synctoy også. Aldri skjønt et kvekk av Synctoy selv Endret 20. august 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Syncback her i gården også. Gratisversjonen fungerer fint for meg . Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 rart de ikke baserer slike programmer på robocopy. Robocopy er jo genialt. Kan du ikke sette opp en FTP som nettverksstasjon i windows også? Har for meg det går i vista...??? Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Holder meg også til SyncBack. Brukte tidligere Synctoy men var plaget med kræsj, samt bugs (blant annet de fleste av dem som er nevnt over). Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Brukte også synctoy før, helt til jeg fant ut at det hoppet over tilfeldige filer. Helt ubrukelig program, når jeg tar backup, så vil jeg ha backup av alle filene. At synctoy ikke sletter kataloger var også ganske irriterende. Om de har fikset noe av dette nå vet jeg ikke, men tror nok aldri jeg kommer til å stole på det programet igjen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Artig at dette kommer akkurat mens jeg holder på å lage så å si akkurat det samme programmet selv! Hvis det dere sier om at Synctoy hopper over filer og slikt har jeg jo en god sak her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå