Gå til innhold

Hercules Radeon 9500Pro vs. 9700non-pro eller GF4 TI4800SE

Rune_

Anbefalte innlegg

Jeg har et GF4 TI4800SE kort som jeg ikke er veldig fornøyd med, så jeg har muligheten til å selge det for 1800kr I DAG... :D

Jeg hadde et Connect3d Radeon 9000non-pro før, og var faktisk mere fornøyd med det kortet enn det jeg er med dette MSI GF4 TI4800SE kortet... :roll:

Bør jeg selge GF4 Kortet og legge til "litt" penger å kjøpe meg et Hercules Radeon 9500pro eller et Hercules Radeon 9700non-pro, eller er det noen andre som har Radeonkort, som jeg heller bør kjøpe et 9500pro eller 9700 av?? :shrug:

Uansett, hvem produsent har det beste Radeon kortet? (Hercules?)

Og bør jeg kjøpe 9500Pro eller 9700 kort... Da tenker jeg åde ytelses messig og Prismessig.. altså ytelse i forrrhold til pris... :woot:

MÅ HA SVAR FORT.... :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kjøpt Sapphire. Tror alle produsentene (Sapphire, Club 3d osv) untatt Herkules kjøper ferdig produserte kort fra ATi og utstyrer de meg egen kjøleløsning. Jeg ville kjøpt et Sapphire-kort. Tror jeg hadde valgt 9700 non-pro hvis det skal benyttes til spilling.

Lenke til kommentar

hmm, ja... Jeg har tenkt litt på Sapphire, gi og med at disse er ganse mye billigere enn Hercules, men hercules kortet både SER KULEST ut og ER det med BEST ytelse, selv om det er dyrt...

Flere med erfaring på dette? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...