Dinoph Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei! Håpet på litt hjelp, da jeg har hatt store problemer med å finne ut av det! Jeg har en Opel Corsa swing 1.4 94 mod, og lurte på om det var mulig å få stylet den litt? Vet at det finnes masse styling til Corsa a,b og c, men har ikke funnet noe til Swing. Det jeg lurte på da, var om styling til Corsa a,b,c passer til Swing? Må jo være mulig å få stylet den litt?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Swing er bare et navn på utsyrspakka/motorpakke osv osv.. 94` Corsa er en Corsa B, og styling finner du f.eks her De har også masse lykter og annet gøy, og alt til en billig penge Lenke til kommentar
Dinoph Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Aha! Høres veldig bra ut! Takker Pluggen;) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Null problem De er riktignok danske, men utrolig bra priser (hele kit fra 3795) og god service Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Reklamering og annonsering på forumet for egne virksomheter er ikke tillatt, og et innlegg som strider mot dette er slettet. Det samme er et innlegg som diskuterer dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, evt. kommentarer skal tas på PM. Endret 1. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå