Gå til innhold

Touch program - Freeware

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til et bra touch program?

Helst freeware.

Jeg har dette programmet nå- Square Eyes Software/SESType - Dere finner det på Download.com.

Det er for så vidt et greit nok program, men det finnes helt sikkert andre der ute som er bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp (kjapt) prøvd de to gratis programmene, og kan konkludere med at jeg kommer til å fortsette med SESType.

Takker uansett for tipset!

Hvis du synes gratisalternativene er dårlige, anbefaler jeg at du kjøper WinTouch. En bra investering spør du meg!

Det virker ikke som det er mange bra gratisprogrammer på akkurat dette området.

Lenke til kommentar
WinTouch har fått svært mye god omtale i media

Programmet har kun én ulempe slik jeg ser det. Det har for få teksteksempler i fartstreningen. Kun 13 eksempler blir litt kjedelig når man skal teste seg om og om igjen. Det beste hadde jo vært at man kunne selv legge til tekster for fartstrening, men da måtte programmet tilrettelegge tekstene, og da ville nok prisen på programmet gått i været. Men jeg tror ikke det hadde ikke kostet så mye ekstra å legge til f.eks. 50 eller 100 teksteksempler.

Lenke til kommentar

med fare for å høres arrogant ut: det kan vel være greit å bare øve seg på egenhånd. Selv hadde jeg vel et slags touch-kurs da jeg gikk på ungdomsskolen, men i det store og det hele er jeg autodidakt på området. kan selvsagt være greit med et ark som indikerer hvilke fingre en bruker hvor, men bortsett fra det er det etter min mening greiest og for eksempel ta fram et eller annet med skrift på (avisa...) og skrive av en artikkel eller to uten å se på tastaturet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...