Harriball Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hallo til alle computerfolk der ute. Har planer om å anskaffe meg en Macbook nå til skolestart, men ut i fra diverse fora på nettet kan det virke som om Apple sannsynligvis vil slippe nye modeller i september. Og såpass lenge kan jeg nok klare å vente. Det jeg egentlig lurer på, er om noen har spekulert i hva som kan være nytt på disse modellene, og om det egentlig blir noen stor forskjell. Og hvor sannsynlig er det at det kommer en oppdatering i løpet av noen uker? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) apple har lovet noe helt nytt til produktlinjen sin i september. Det er nok ikke en endring av et eksisterende produkt de da snakker om. Spekulasjoner om en aluminium macbook har det vært lenge, ingenting som jeg har sett som tyder på at det kommer snart. Jeg ser heller for meg quad core for deler av modellene av imac og macbook pro. Ville vært veldig frekt av apple å utgi signifikante oppgraderinger etter semesterstart. Ville nok skapt stor avsky blandt en stor kundebase for det produktet, studenter. Edit:overaskende lett å skrive dette innlegget på iphone Endret 20. august 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå