tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Send kameraene til meg, så sender jeg dem til Uganda. Der kan faktisk folk skaffe seg et levebrød med dem. Bruktverdien av et slik kamera der nede er nok rundt en mnd lønn for en grunnskolelærer. Det er en god ide. Tom Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Deal, send info på pm om du ikke ønsker å legge den ut på forumet. så sender jeg kamera+ linse + dokumentasjon som var i pakken, og muligens en film om jeg finnern igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 For en god ide... Fattern skal ned til Lobitho, Angola uansett i oktober/november så jeg kan sende det ned da... De setter garantert pris på det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Da var fimmelen min levert. Og til selveste Sn0dig. Føler meg dypt beæret. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Da var min sent inn også. Veldig skeptisk til hvordan de bildene blir, skal bli gøy å få de tilbake. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg håper det kommer fler analoge utfordringer etter hvert. Desverre har lange arbeidsdager og drittvær ført til at kun 3 bilder er knipset før tidsfrist og 1 av de var "prøvebilde" (rot på kjøkkenbenken er vel ikke noe glansmotiv). Ser at det er flere som har slitt mer værforholdene og det kan kanskje være en ide, ved en senere anledning, å sette en tidsfrist som tar høyde for værvariasjoner i vårt langstragte land og at det ikke er alle som har mulighet til å prioritere fotografering bare fordi det er fint vær. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Minner om at det er opprettet en egen galleritråd, og at påmeldingstråden nå er helt stengt. Bildene som lå i påmeldingstråden er flyttet, og så du trenger ikke legge dem inn dobbelt. Galleritråd for denne utfordringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg