JPstoney Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du med postnr 7030, Har du behov eller kunne du tenkt deg å latt den gå videre til noen uten analogt- om du har anologt fra før av såklart.. Jeg har 7080 Jeg vil ikke ødelegge helgen din, men denne kreative forsøk å få handen på denne kit er nesten eneste sjanse fordi den første med postkode 7080 (nick passer også) er omtrennt på venteplass 12.397... Men der er virkeligt mange deltaker fra Trondheim området, så hvis du flirter litt? :-) Stephan Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Da så løpet kjørt ut her. Skulle aldri ha ventet til jeg kom hjem fra skolen med å bestille. : P Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 3227 da holder jeg fortsatt fingrene i kryss (blir vanskelig å få gjort noe med fingrene i kryss, men skitt au, det er helg ) Statusen er fortsatt" under behandling" men den lista gav, om ikke noe annet, et bittelite håp. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Blææh, kunne det ikke stått 0858 der da :!: Vel vel, shit happens. Var nok litt treg på avtrekkeren. Lenke til kommentar
ssenniug Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Da ser det stygt ut for at jeg ikke er en av de heldige, jeg fant heller ikke postnr'et mitt blant listen over de som kunne være blant de siste som risikerer å få et slik kamera og støtte en god sak. Endret 23. august 2008 av ssenniug Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Mitt nummer er ikke på den listen så da ønsker jeg dere andre lykke til:) Men På den annen side så bestiller jeg meg muligens ett forhistorisk Olympus da jeg ble litt lysten på ett analogt leketøy:) Men Herr JP ett litt OT spørsmäl, Når innfører dere E520 dobbel kittene og eventuell prisantydning? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg synes det er flott at JP spanderer litt større bilder på kvalitetspapir til folket. Jeg ser at noen mener det er litt dumt for albumet, men der er jeg uenig. Sett bort fra mitt første album som jeg kjøpte etter konfirmasjonen har jeg holdt meg borte fra de med lommer. Det er bare stygt å presentere bildene sine i de kjipe plastlommene. Kjøp heller et album med syrefrie kartongsider, og monter bildene med "hjørner" eller dobbeltsidig tape. Skriv gjerne kommentarer og vær litt kreativ i monteringen. Presentasjon er noe av det viktigste synes jeg, og plastlommer er ingen god presentasjon. Ok, du kan ta bilder ut av albumet, men med "hjørner" kan du også gjøre det. Jeg skal igang med å lage meg et album av store kopier fra Afrika og Italia. Jeg gleder meg til å gjøre det, for det er koselig å sitte med lim og tusj for å skape noe som vi kan bla i om noen år. Album er gøy når du gjøre det skikkelig. Her på bruket er vi veldig opptatt av hvordan vi presenterer bildene våre, så se på det som en kreativ utfordring. Kanskje dere blir litt hektet på å lage album i fremtiden også. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ser at mitt postnummer (0461) er på listen. Enten er det tettere med Akamere her på Sagene enn jeg trodde (postnumrene sitter jo tettere her i byen enn junkiene bakerst på 20-bussen), eller så er ikke min avbestilling fanget opp (har ikke gjort noe aktivt ut over å PMe Tom). Jeg skal ha Tomsi nødpakke. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 kan noen bekrefte hva slags film som følger med pakken i tilfelle noen har lyst til å delta uoffisielt,evt. link til tomsipakken ? på forhånd takk Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Da jeg ikke har fått noe bekreftelse på mail, ser det forsåvidt ut som at det er over for min del i denne utfordringen. Litt synd på en måte, men da jeg ikke nødvendigvis hadde hatt tid til å fokusere på "konkuransen" heller, så er det kanskje like greit. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du med postnr 7030, Har du behov eller kunne du tenkt deg å latt den gå videre til noen uten analogt- om du har anologt fra før av såklart.. Jeg har 7080 Jeg vil ikke ødelegge helgen din, men denne kreative forsøk å få handen på denne kit er nesten eneste sjanse fordi den første med postkode 7080 (nick passer også) er omtrennt på venteplass 12.397... Men der er virkeligt mange deltaker fra Trondheim området, så hvis du flirter litt? :-) Stephan Hehe... Jeg får se hvor gode flørtekunnskapene mine er da vettu... Planen hadde vært å ha det med til Egypt hvor jeg skal tilbringe tiden min den uken dugnaden varer... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 kan noen bekrefte hva slags film som følger med pakken i tilfelle noen har lyst til å delta uoffisielt,evt. link til tomsipakken ?på forhånd takk Film: Fuji Superia 200/36 Tomsi Nødpakke: Film + fremkalling i format 11x17 med hvit kant + image CD. Bestilles hved pm til Tom. Da jeg ikke har fått noe bekreftelse på mail, ser det forsåvidt ut som at det er over for min del i denne utfordringen. Litt synd på en måte, men da jeg ikke nødvendigvis hadde hatt tid til å fokusere på "konkuransen" heller, så er det kanskje like greit. Nei, for tidelig for å gir opp. Vi skall fortsett sende nye bekreftelser på mandag. Men sjansen blir mindre og mindre... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ser at mitt postnummer (0461) er på listen. Enten er det tettere med Akamere her på Sagene enn jeg trodde (postnumrene sitter jo tettere her i byen enn junkiene bakerst på 20-bussen), eller så er ikke min avbestilling fanget opp (har ikke gjort noe aktivt ut over å PMe Tom). Jeg skal ha Tomsi nødpakke. Hei Anew, hvis navn din fra profilen (Christian?) stemmer og navn hans fra våres bestillingssystem stemmer også, så er det defenitivt to veldig ulike navn. The world is small :-) Stephan Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Fått mitt jeg ja... Sarvet en film jeg ja... Satser på å ikke sarve fler jeg ja... Dere må få inn b/w-film Stephan ja... D700 til gi-bort-pris hvaaa? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Da har jeg fått fiklet litt på mitt kamera og skjønner at det kan bli en artig utfordring dette her da man ikke kontroll på blender eller lukkertid Tror jeg må laste ned bruksanvisningen og se hvilke muligheter en har. Kan i allefall slå av blitsen. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei, er fortsatt litt usikker på dette her, men har fått mail fra JP der de står: Sandnes er tomme, så kamera kommer i posten. På sidene står det derimot under behandling. Får jeg kamera eller ikke? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) The world is small :-) Så bra. Mon tro hvem denne andre Akammeren er.. Endret 24. august 2008 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 The world is small :-) Det er nok stor fare for at det er meg ja. Siden jeg har ordnet meg på annet vis, så bør en annen og mer trengende få kameraet. Slik jeg fortsod på Stephan så heter ikke den andre personen Kristian Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 The world is small :-) Det er nok stor fare for at det er meg ja. Siden jeg har ordnet meg på annet vis, så bør en annen og mer trengende få kameraet. Slik jeg fortsod på Stephan så heter ikke den andre personen Kristian Ja, jeg så det jeg også etter en gjennomlesning til. (se edit) Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvorfor er ikke 7227 på lista da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg