J@cob Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kjeder meg. Bi ldet er så skoleoppgave som du kan få det, men jeg liker det. Koz og klemz, peace'n luv. J Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kjeder meg. Bi ldet er så skoleoppgave som du kan få det, men jeg liker det. Koz og klemz, peace'n luv. J Bildet ligger litt i grå sonen, ikke dystret nok eller ikke lyssterkt nok. Min mening. Don't shoot me, fist fights only... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg elsker gråsoner. Hvor bor du? jeg har en farlig venstrehook. Endret 20. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg elsker gråsoner. Hvor bor du? jeg har en farlig venstrehook. Usbekistan, når du kommer ut av flyplassen tar du til venstre etter den 3dje kebabvogna... (/off topic) Jeg sier bare prøv å Curve det bildet opp asså man... (svar blir svart hvit blir hvit.) (goes off on a rant) Så tar du skiten inn i illustator dette og så dette så... Nå tenker du "Har du ikke bedre ting å gjøre enn å ødelegge andre sine bilder på sein mårningen?" Vell jo jeg har det, men det jeg prøve å lære meg er ikke halvparten så moro som å kritisere andre... (PHP/MySQL/e107... gjesp...) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg har pult bildet i curves, frem og tilbake opp og ned. Illustrator hvor? Det ser ut som at du bare har brukt magic wand, og ctrl+x.. No offence, men det der kunne jeg tatt med photobooth fra maccen. Uzbekimongostan er fint. Da kan jeg ta med slåsshansken. Endret 20. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Liker også bildet, men kunne nok også tenke meg litt hardere kontraster. Er ikke mer enn en liten s-kurve i curves før det etter min mening blir mye bedre. Ellers er det veldig lite å si - komposisjonen kunne ikke vært annerledes eller bedre, uten å forandre bildet fullstendig, og bildet kler sort/hvitt meget godt. Kan ikke si at jeg likte rammen du har lagt på da, men smak og behag... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må seie eg heilt klart likte J@cob sin versjon betre enn jimdidr... jimdidr ser ikkje ut som eit bilete ein gong, ser berre ut som det er blitt tatt inn i Photoshop --> Filter --> Cutout. Ikkje for å vere slem, men det såg ikkje noko pent ut, jimdidr... Ellers synest eg biletet er kult, J@cob. Dystert og stemningsfullt, og diagonalen er ein genistrek. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Ok, greit, to mot en, meninger notified. Her er en liten s versjon. Jeg liker å tilfredstille folket. Jeg elsker folket. Endret 20. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må seie eg heilt klart likte J@cob sin versjon betre enn jimdidr... jimdidr ser ikkje ut som eit bilete ein gong, ser berre ut som det er blitt tatt inn i Photoshop --> Filter --> Cutout. Ikkje for å vere slem, men det såg ikkje noko pent ut, jimdidr... Ellers synest eg biletet er kult, J@cob. Dystert og stemningsfullt, og diagonalen er ein genistrek. Nei du det er helt greit at du "slem" her jeg bare Vektoriserte bildet hans med 12 fargers max. Ble ikke på noen måte så stilig som jeg trodde, men det stoppet meg ikke fra å posted det Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Neimen, det kan jo være ett bra tegn det. Hemninger er jo noe dritt for kunsternisk utfoldelse og annet snuresnuppersi. Bikkebakketakkekakke: Takk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 S-kurve? Bildet er da absolutt prikk likt. Du kan ikke trå feil med det bildet. Om det er perfekt skal jeg ikke uttale meg om, men teknisk er det veldig godt. Og litt pent er det jo. Men det blir ikke så altfor spennende. Tolk det som du vil. Jimdirs utgave var for øvrig voldtekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå