Gå til innhold

BK: Rekkverk, en søyle og kansje en diagonal eller to.

J@cob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker gråsoner. Hvor bor du? jeg har en farlig venstrehook.

Usbekistan, når du kommer ut av flyplassen tar du til venstre etter den 3dje kebabvogna...

(/off topic)

Jeg sier bare prøv å Curve det bildet opp asså man... (svar blir svart hvit blir hvit.)

(goes off on a rant) Så tar du skiten inn i illustator dette og så dette så...

post-147000-1219224542_thumb.jpg

Nå tenker du "Har du ikke bedre ting å gjøre enn å ødelegge andre sine bilder på sein mårningen?" Vell jo jeg har det, men det jeg prøve å lære meg er ikke halvparten så moro som å kritisere andre... :D (PHP/MySQL/e107... gjesp...)

Lenke til kommentar

Jeg har pult bildet i curves, frem og tilbake opp og ned. Illustrator hvor? Det ser ut som at du bare har brukt magic wand, og ctrl+x.. No offence, men det der kunne jeg tatt med photobooth fra maccen.

Uzbekimongostan er fint. Da kan jeg ta med slåsshansken.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Liker også bildet, men kunne nok også tenke meg litt hardere kontraster. Er ikke mer enn en liten s-kurve i curves før det etter min mening blir mye bedre. Ellers er det veldig lite å si - komposisjonen kunne ikke vært annerledes eller bedre, uten å forandre bildet fullstendig, og bildet kler sort/hvitt meget godt. Kan ikke si at jeg likte rammen du har lagt på da, men smak og behag...

Lenke til kommentar

Må seie eg heilt klart likte J@cob sin versjon betre enn jimdidr... jimdidr ser ikkje ut som eit bilete ein gong, ser berre ut som det er blitt tatt inn i Photoshop --> Filter --> Cutout. Ikkje for å vere slem, men det såg ikkje noko pent ut, jimdidr...

Ellers synest eg biletet er kult, J@cob. Dystert og stemningsfullt, og diagonalen er ein genistrek.

Lenke til kommentar
Må seie eg heilt klart likte J@cob sin versjon betre enn jimdidr... jimdidr ser ikkje ut som eit bilete ein gong, ser berre ut som det er blitt tatt inn i Photoshop --> Filter --> Cutout. Ikkje for å vere slem, men det såg ikkje noko pent ut, jimdidr...

Ellers synest eg biletet er kult, J@cob. Dystert og stemningsfullt, og diagonalen er ein genistrek.

Nei du det er helt greit at du "slem" her :D jeg bare Vektoriserte bildet hans med 12 fargers max. Ble ikke på noen måte så stilig som jeg trodde, men det stoppet meg ikke fra å posted det :)

Lenke til kommentar

S-kurve? Bildet er da absolutt prikk likt. :p

Du kan ikke trå feil med det bildet. Om det er perfekt skal jeg ikke uttale meg om, men teknisk er det veldig godt. Og litt pent er det jo. Men det blir ikke så altfor spennende. Tolk det som du vil.

Jimdirs utgave var for øvrig voldtekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...