Rescue me Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dette var en god nyhet . Hearts of Iron 2 er en av de beste strategi spillene jeg har spilt (elsker andre verdenskrig). Gleder meg til det kommer mer info , bare synd det er så sykt lenge til spillet kommer, 1 år er jo en evighet . Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 De svenske strategiekspertene i Paradox har kunngjort Hearts of Iron 3. Les mer Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis det er et spill jeg skulle ønske kom ut, så må det være dette! Lenke til kommentar
Tribulation Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 YES!!! Nå ble jeg glad. HoI2 er ett must for alle som liker grand strategy games, og nå får det en etterfølger En av de beste spill-nyhetene jeg har hørt på lenge. Må si at for meg så ser 2009 ut til å bli ett bra spill år for folk som liker strategi... Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dette blir artig. Spiller mye Doomsday. Får håpe det blir veldig bra, men også ganske forskjellig fra HoI2 så vi får nye og morsomme ting å gjøre Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har ventet lenge på dette ja. Sendte mail til de for en mnd eller 2 siden og spørte om hoi3 var under utvikling eller noe. Fikk til svar: "not that i know of" Yeah right Spiller ofte doomsday. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Har ventet lenge på dette ja. Sendte mail til de for en mnd eller 2 siden og spørte om hoi3 var under utvikling eller noe. Fikk til svar: "not that i know of" Yeah right Spiller ofte doomsday. Du hadde vel ikke ventet at de fortaltalte sannheten når det ikke har blitt annonsert enda ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg