Gå til innhold

Noen som vet hvordan ordrestatus på komplett fungerer (utålmodig)

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en TV på komplett i forrige uke, og på lagerstatus stod det "38 stk. 2008-08-21 (Ubekreftet dato)"

Samtidig bestilte jeg et galvanisk skille de hadde på lager.

På min ordrestatus står det nå Plukket, og på de to produktene (også TVen) står det plukking begynt 2008-08-19.

Betyr det at TV en kommet inn på lager, eller betyr det bare at de har funnet fram det galvaniske skillet og merket at det skal til meg? Lagerstatus på TVen er fremdeles 2008-08-21 (Ubekreftet dato) så det ville jo være litt pussig om de har fått den inn på lager allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var tudeligvis veldig utålmodig, for nå fikk jeg en epost fra komplett som sa at TVen var sendt.

Dette til tross for at det fremdeles står at lagerstatus er fremdeles 2008-08-21 (Ubekreftet dato).

Jaja, jeg skal ikke klage så lenge jeg får varene før de får de på lager :!:

Lenke til kommentar

pakkesporingen viser at det galvaniske skillet er sendt som eget kolli og er nå i oslo, men selve tven er ennå ikke levert til posten :dontgetit:

veldig rart at de skal sende galvanisk skille "på døren" uten at de venter på tven!

Lenke til kommentar
pakkesporingen viser at det galvaniske skillet er sendt som eget kolli og er nå i oslo, men selve tven er ennå ikke levert til posten :dontgetit:

veldig rart at de skal sende galvanisk skille "på døren" uten at de venter på tven!

Nja, det blir sendt fra 2 forskjellige lager :)

Lenke til kommentar

Ja og ja - velger du hjem på døren som fraktmetode for ordren gjelder det hele ordren, uansett om varene blir sendt fra ØK4, ØK5 eller begge to.

Tingen er at varene blir sendt separat (2 forsendelser) om de er delt over lagrene.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Har ikke fått henteseddel. Har aldri fått henteseddel når jeg har valgt hjem på døren. Dessuten har jeg allerede betalt da jeg bestilte, så liten vits å betale igjen, selvom det er en liten sum.

Jeg har vært i kontakt med posten, det er de som har sviktet sa de. Varen ble levert på postkontoret uten at de har prøvd å levere den hjem til meg. Forhåpentligvis så leverer de imorgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...