Galexon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Skal ha ny PC. Tenker at jeg skal ha SLI-hovedkort til å begynne med, men starte med enkelt skjermkort, i tungvekterklassen (GTX280). Det jeg lurer på, er om det er mulig å bruke ATI Radeon HD 4870x2 til hovedkortet jeg har nevnt i emne-tittel? - Har de noe å si om jeg har Intel eller AMD-prosessor til Radeon? Håper på gode svar. Dette kan utgjøre hvilket skjermkort jeg anskaffer til min nye gamer-pc. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Skal ha ny PC. Tenker at jeg skal ha SLI-hovedkort til å begynne med, men starte med enkelt skjermkort, i tungvekterklassen (GTX280). Det jeg lurer på, er om det er mulig å bruke ATI Radeon HD 4870x2 til hovedkortet jeg har nevnt i emne-tittel? - Har de noe å si om jeg har Intel eller AMD-prosessor til Radeon? Håper på gode svar. Dette kan utgjøre hvilket skjermkort jeg anskaffer til min nye gamer-pc. Gå heller for et X48 kort med Crossfire. Da kan du ha 2 skjermkort da også så lenge det er HD 4870 kort Se denne siden hvos du vil ha hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå