Skogslik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Tror nesten eg må bestille her og når dere legger ut! Edit: den er vist ute til forhondsbestilling på Absoluttspill nå! Endret 2. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Fuzzen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Dette var dagens beste nyhet Collectors Edtion er lagt ut for forhåndsbestilling på absoluttspill.no nå! Kan se fram til en skikkelig feiring i Oktober da Det står allikevel at det ikke er sikkert at pakken inneholder det samme som i den engelske versjonen, tror dere at vi kommer til å få med like mye som i den engelske?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vill nok tro det er ganske likt. håper vertfall på det har vertfalll vert slik med andre collecters editioner, at det er det samme viss eg ikkje tar helt feil. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 så lenge alt går som det skal (leverandør lever tidsnok til oss, posten leverer kjapt nok til kunder) så får du pakken på dagen, evt dagen før. spørs hvor du bor i landet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bestilte akkurat tre stykk CE til Kragerø med oppkrav, mulig å få ting sendt en dag tidligere siden posten ikke er så veldig generøse med oss her i byen..? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vi har nesten fått bekreftet at pubgames ikke følger med. ang resten av innholdet så må vi bare vente å se. Tenker infoen burde begynne å flyte litt bedre nå siden release nærmer seg:) Laland: vi sender så tidlig som vi får lov til av leverandør, ikke før og selvfølgelig ikke senere Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fint om du skriver inn her når dere får info om innholdet, om det er det samme eller litt forjelligt bestilte i går, nå skal det telles dager! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fikk Pub games koden i posten dagen etter at jeg bestilte fra GAME. Nå er det liten vits siden de har skrudd opp prisen så å kjøpe LE i Norge og skaffe pubgames på XBLA separat er nå billigere. Pub games er uansett ikke et spesielt godt kjøp. Og hold dere borte fra Keystone. Det er djevelens spill. 200/200 Fable II Pub Games Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 eg har ikkje akuratt bestillt Collecters Edition på grunn av pub game, får det ikkje med engang i CE fra Absoluttspill. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) har fått sånn nesten bekreftet at det er samme innhold som den engelske. Endret 4. september 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå