Fuzzen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hey! De fleste vet at nå nærmer det seg lanseringen til Fable 2, og det blir jo selvfølgelig årets spill! Men jeg lurer på om det er noen som vet hvor det er best å bestille seg Collectors Edition for oss som bor i Norge??? Så langt har jeg bare sett amerikanske sider, og er usikker på om det lønner seg å forhåndsbestille fra USA.. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hva er med i collector's edition? En life-size plakat av Peter Molyneux i tangatruse? Lenke til kommentar
Fuzzen Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Det er mye ekstra som er litt kult å ha me seg! http://www.lionhead.com/?newsid=37 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lurer selv på hvor den kan forhondsestilles. fint om noen poster det her om noen har peiling Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 http://www.amazon.co.uk/Fable-II-Limited-C...3583&sr=8-1 denne kan man vel bestille ? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 snakket med en underleverandør i går, han ventet fortsatt på skikkelig info om collectors, han skulle si fra så fort han hadde noe nøyaktig å komme med:) Lenke til kommentar
Fuzzen Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 snakket med en underleverandør i går, han ventet fortsatt på skikkelig info om collectors, han skulle si fra så fort han hadde noe nøyaktig å komme med:) kult! hadde vært bra om du kunne dele den infoen med denne tråden om du fikk vite mere om det! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Blir forhåpentligvis ikke like hypa som 1eren. Men blir nokk vanlig versjon for min del. Men hadde vert nice med extra dungeons ja... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei, eg sendte ein mail til absoluttspill og spørte dei om det. Vi håper og tror at vi skal få denne.Men vi kan ikke garantere, da Microsoft enda ikke har gjort noen fordeling til vår leverandør. Men under normale omstendigheter, så skal vi få tilgang til denne. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Håper virkelig dem får den! da skal eg bestille vertfall Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Virket spennede, men om jeg synes det er verd de ekstra pengene er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 satser med at jeg har noe spennende til dere på mandag, kanskje før;) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Det er bra Endret 30. august 2008 av Noiz Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 eller kanskje senere! leverandøren driver å lokker oss å sier de har info.. men de har enda ikke gitt oss den:p kommer med noe mer fornuftig så fort jeg har noe mer fornuftig å komme med:) Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Game.co.uk gir gratis pub games ved preorder. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 eg trodde det fulgte med uansett når du forhåndsbestilte Fable 2? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 fable 2 collectors burde dukke opp www.absoluttspill.no i løpet av kvelden. Pris er ganske så sikkert 599.- jeg er litt usikker på hva som er med i pakken men det står nok mer info på siden når det blir lagt ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Konge! Da blir det å plante en handel hos dere iløpet av kvelden! Edit: hvis jeg bestiller med oppkrav, får jeg pakken på dagen da? Skal bestille to stk, og posten ligger rett imellom skolen og hjemmet.. Endret 2. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå