Psykake Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Skal kontakte MS senere i dag og be de om å hente konsollen for reparasjon da jeg er møkka lei at konsollen ikke vil lese spillene. Det er snakk en pro konsoll uten hdmi. Hva er sjansen for at MS går med på å sende en pro med hdmi tilbake? hehe Skudd i blinde, eller verdt et forsøk? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du pleier å få en konsoll som er lik den du leverte tilbake. Noen unntak finnes, og jeg har lest flere innlegg om at det har skjedd før. Men å satse på at du får det, er nok litt drøyt. Se på det som en bonus om du gjør det! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Da gir jeg det et forsøk Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 er det ikke ganske stor sjans for å få den med HDMI? trodde de ikke lagde pro uten HDMI lenger :S Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når de fikser konsoller sender de tilbake andre som er fikset fra før av, ikke nye konsoller, så sjansene er ikke store for å få en med HDMI. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Da jeg sendte inn min, fekk jeg den samme tilbake Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg sendte inn min også fikk jeg en splitter ny en i retur + 1mnd gold som plaster på såret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå