Gå til innhold

Komplett skuffer med service


Anbefalte innlegg

Jeg sendte in min conan edition pc pga skjermkortet sluttet å virke når jeg så på film etter at jeg hadde hatt pcen i 3 uker. Det er en ferdigbygget maskin med garanti så jeg ringte in til Komplett å fikk beskjed om at jeg bare skulle sende den tilbake å så skulle den bli prioritert siden den var så pass ny. Etter en uke ringte jeg å den hadde ikke blitt registrert på verkstedet engang. Tredje gangen jeg ringte så ble jeg fortalt at den skulle i samme kø som alle andre maskiner å den køen var en måned lang. Så etter masse frem og tilbake i telefonen skulle jeg få en få en mail av Komplett.. å beskjeden om at den kommer sikkert om 2,4,7 dager.

Har selv jobbet som selger i 3 år med data og tele å neste gang jeg skal ha ny maskin bygger jeg den selv eller kjøper den i en dataforretning i nærheten.

Spurte om jeg kunne få pengene igjen men det går kun når du sender den in for 5. gang...

 

Så neste gang blir det nok pc fra en annen plass

Endret av Norman24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unødvendig å registrere seg for å klage om komplett.

Tror nok du overdriver saken litt, for å si det sånn.

Du har forresten krav på ny pc ved 3dje gangs reparasjon av den samme feilen.

Hvis det blir unødvendig lang ventetid så kan du ha krav på låne-pc.

Lenke til kommentar

Veldig irriterende når sånt skjer, men generell erfaring med webshops er at retur og service er tungvint. Det er vel noe man ofrer med å få varen til en billigere pris enn i butikk.

 

Hvis man tror at prisene i webshops er billigere pga de er snillere eller får kjøpt inn varer billigere enn elkjop osv, så tar man nok feil. En av grunnene er langt færre ansatte, noe som selvsagt fører til lengre behandlingstid når det blir trøbbel.

Lenke til kommentar
Må vel være lov å gi folk tips på et forum som handler om Butikker og verksteder (data). Eller?

 

Egentlig så synnes jeg ikke at dette er spesielt dårlig da komplett som sånn mange andre webshopper har stor pågang på den tekniske avdelingen sin i august :

 

*Man har nettop avsluttet sommerferien og det henger etter noen maskiner.

*Konfirmantene har kjøpt inn datamaskinene sine (mor / far lar de som regel få lov til å kjøpe til sommeren).

*Veldig mange kjøper seg nye datamaskiner til skolestart.

 

Utifra det så kan man jo selvsagt synnes at komplett sin måte å forholde seg til kunden i seg selv er dårlig, men jeg synnes ikke det fortjener egen post med heller en erfaring inne på prisguiden om komplett.

 

Her kan du legge inn erfaringen din : https://prisguiden.no/shop_list.php

 

Har forresten en retur selv på noen minnebrikker (crucial ballistix 8500) som tok kvelden uventet uten at de var overklokket på noen måte, kjørte faktisk godt under specs på 400fsb og spd men av en eller annen grunn fant de ut at det var på tide å lage trøbbel med en haug med BS og feil. Fikk mottat lapp på mandag om at varen var mottat så det blir spennende å se hvor lang tid det brukes.

Lenke til kommentar

Det du ikke forstår er at hvis det ikke hadde vært for at jeg ble lovet at den skulle prioriteres så hadde jeg ikke klaget heller :) Men jeg fikk en telefon ifra Komplett i dag å pcen blir fikset i dag så nå er jeg fornøyd igjen.

 

Thank you Komplett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...