Athelas Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Spiller en del COD4 på Xbox, men i går så frøs hele systemet midt i en deathmatch. Dvs. at Xboxen fryser helt, og gir ikke noen for for respons. Det eneste som funker er å skru den av på knappen framme. Dette har skjedd tre-fire ganger nå, og er naturligvis enormt frustrerende. Det er forøvrig ingen tegn til RROD på noe stadium. Er det noen andre som har opplevd dette, og evt. hvordan kan jeg løse det? Har en Xbox Elite av nyere dato (kjøpt i år), og ikke hatt dette problemet før. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Spiller en del COD4 på Xbox, men i går så frøs hele systemet midt i en deathmatch. Dvs. at Xboxen fryser helt, og gir ikke noen for for respons. Det eneste som funker er å skru den av på knappen framme. Dette har skjedd tre-fire ganger nå, og er naturligvis enormt frustrerende. Det er forøvrig ingen tegn til RROD på noe stadium. Er det noen andre som har opplevd dette, og evt. hvordan kan jeg løse det? Har en Xbox Elite av nyere dato (kjøpt i år), og ikke hatt dette problemet før. Må nesten legge til at jeg kommer helt fint inn i selve spillet, jeg får spilt et par minutter av hvert brett før det plutselig fryser/låser seg. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ingen som har noen tips her? Den fryser fortsatt, og fikk faktisk en RRoD ved en anledning i dag. Problemet oppstår også ved avspilling av DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå