Gå til innhold

BK: Et slags sort-hvitt bilde...

Anbefalte innlegg

Ønsker gjerne kommentarer. er fortsatt en nybegynner som feiler og lærer... Og er selvsagt klar over at smaken er som baken når det gjelder bruk av photoshop som i dette bildet... Men saklig kritikk på hva som kunne vært gjort annerledes/bedre mottas med takk!

Lurer blant annet på om bildet er litt mørkt?

Edit: så nå at linking av bilder ikke var tillatt... så laster opp bildet som vedlegg...

post-26325-1219220150_thumb.jpg

Endret av tor-ivar.hals
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser bra ut, men effekten er litt oppbrukt.

Jeg tror bildet kunne blitt mye bedre om det enten var i farger eller om det kun var S/H.

Fin vinkel, og uansett om du hadde gått for farger eller ikke ville baren vært hovedmotivet, men ville ikke dradd i blikkfanget når øyet heller mot vanishing point, etter min mening da.

Lenke til kommentar

Noen har sansen for selektive farger, andre ikke... Slik er det bare.

Synes det "mangler" noe grønt i den høyre hvite døren, hadde harmonert mer med et grønt rektangel og ikke slik det ser ut nå, men på den annen side er det svært lite å gjøre med det. Motivet er fint fanget og redigeringen i seg selv er ikke dårlig (men ser ut på min skjerm som om vinduet i neste hus fortsatt er blått og ikke svart hvitt...)

Alt i alt et godt bilde, ikke søppel, men heller ikke et mesterverk.

K

Lenke til kommentar
Den hvite døren i høyre hjørne; jeg blir utrolig deperimert av å se på den. Det stemmer liksom ikke. Det blir for grått og trist i forhold til den grønne fargen. Slettes ikke et dårlig bilde, men jeg liker ikke den døren og hvordan den fremstår.

Enig i det Mimir skriver... Fargen passer liksom ikke helt, dessverre ;)

Ellers sitter jeg å vurderer om bildet ikke er grått nok til å bli ett godt s/h bilde, bilde blir litt for hvitt liksom :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...