LianLidude Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Satte i min nye hardisk nå netopp siden den andre tok kvelden. Da jeg skulle starte PCen igjen var det null liv. Ingen vifter eller noen ting har noe antydning til å røre på seg. Fra strømforsyningen kommer det en knitrelyd i form av ugjevnt tempo og rytme. Knitringen er på støynivå med litt svak visking, noen som vet hva det kan være, regner med den har tatt kvelden? Anbefaling av ny PSU i 500-800W klassen? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) høres dårlig ut ja, og mist psu'ene har det desverre med å ta kvelden. de nye skal vistnok være bygget med orntlige kondensatorer, meeen brent barn skyr ilden, var jeg deg ville jeg gått for en Corsair HX 620W Endret 20. august 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kan nok høres ut som Mist sitt kjente problem. Er vel 5 års garanti, så bare å sende inn, så får du ny. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Takker for svar Er vel garanti ja, men går heller for en slik Corsair HX 620 etter å ha lest testen, så ut til å dekke mine behov. Får jeg den raskere også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Send inn den gamle da, og mota en ny og deretter selg den nye! Er jo mye lurere slik. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Jups, får gjøre det da. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er jo bare et tips, du som tjener på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå