tness Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg kjøpte en Nuvi 200, der det bare var med et strømadapter til bil. Men mangler altså ladekabel til 220 volt, og USB overføringskabel. Spm er om jeg kan kommunisere med NUVI'en via en slik kamera USB kabel. Den har jo mini USB og vanlig USB kontakt. Vil denne også kunne lade eneheten via strømmen som er i USB'en? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg og har den GPSen. Jeg har ikke kjøpt kabel for 220V og ikke USB heller. Men det jeg fant ut er at du kan ta hvilken som helst USB kabel (f.eks. fra et digital kamera) og bruke denne til GPSen. Personlig bruker jeg USB kabelen til min MP3-spiller til GPSen. EDIT: Jeg trur den lader, merket ikke at batteriet var noe tappet når jeg satt den tilbake i bilen. Endret 1. januar 2009 av Skogli Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg fant også ut at en kan bruke hvilken som helst USB med mini USB i ene enden. Jeg tror også at enheten lader når jeg har den kobblet i PC'en via USB. En annen gledelig nyhet som kom like før jul er at sporlogg nå er tilgjengelig for software eldre en 3.40 Noe garmin hadde fjerna Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg kjøpte min Garmin Nüvi 200 rett etter jul. Der har jeg sporlogg. Meget hendig sak. Lenke til kommentar
tness Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Utvider bruksområdet betraktelig. vurderte en dyrere versjon av Garmin, men Nuvi 200 holder lenge for meg nå. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg kjøpte min Garmin Nüvi 200 rett etter jul. Der har jeg sporlogg. Meget hendig sak. Hva er sporlogg? Lenke til kommentar
tness Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Du kan spore turen din, slik at det kommer opp den ruta du har kjørt eller sykklet. Da vil du også få med en del annen info, distanse, gj.hastighet osv. Meget hendig. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Distanse og gjennomsnittsfarten blir uansett lagret. Bare til å trykke på "speedometeret" nede i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå