Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"problem" med kort forhud.

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

hei! Har et "problem" litt utenom det vanlige. Vet at mange har for lang/trang forhud. Men jeg har ett motsatt problem! Forhuden min er alt for kort. Den rekker liksom ikke over kukhodet. Dvs, den rekker over men den henger ikke over. Kan liksom strekke dne opp men den glir ned igjen. Ser ignen grunn til at jeg skal ha blitt omskjært som liten og har alt intakt ser det ut som. med tanke på strengen osv.

Går det an å være født med en forhud som ikke dekker glansen, eller har jeg blitt omskjært? Ser som sagt ikke hvorfor jeg skal ha blitt det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke hos alle som "nisseluen" er helt på selv når penis er slapp. Det han godt hende forhuden ikke dekker penishodet helt selv om du ikke er omskjært, og det er absolutt ikke uvanlig :)

Så "problemet" ditt er ikke utenom det vanlige, og er nok heller ikke et problem, med mindre du har plager med det selv :)

Endret av Manfred
Lenke til kommentar
Så "problemet" ditt er ikke utenom det vanlige, og er nok heller ikke et problem, med mindre du har plager med det selv :)

Jeg vet de med lang forhud kan gjøre noe med dette, men hva kan slike som trådstarter gjøre for å få mer "hud". Ikke akkurat som at en bare kan gro hud, eller?

Lenke til kommentar

Jeg vet de med lang forhud kan gjøre noe med dette, men hva kan slike som trådstarter gjøre for å få mer "hud". Ikke akkurat som at en bare kan gro hud, eller?

Det er ikke noe å gjøre med det, nei.

Poenget mitt var vel heller at dersom man har problemer med forhuden er det mulig å ta av hele...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...