Fatal_Error Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei. Jeg har kommet fram til at jeg må bytte varmeregisteret i audi'n min(Kjølevæske lekker inn i bilen, damp ut av varmeapparatet osv.) Problemet er at det er fantastisk vanskelig å komme til under der, ifølge haynesboken skal det bare være å skru ut hanskerommet, hele driten som cd-spillern og alt det står i og hylla under rattet. Men ifølge det folk som jeg har pratet med som har vært borti det samme så må man ut med hele dashen. Det jeg da lurer på er om noen har klart dette uten å ta ut dashen, og om det er noe som helst sannsynlighet for at en som ikke har så veldig peiling klarer å ta dette fra hverandre, og ikke minst sette det sammen igjen? Hvis noen har noen erfaring med dette så hadde det vært fint med noen tips! Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei. Hadde selv en 80 en gang, (B3) Samme skjedde hos meg, kjøpte haynesboka å satte igang. Fant fort ut at dette ikke gikk. Jeg ringte til Snapdrive som skulle ha 3000-3500,- for jobben. Satte bilen hos de for å bli oppringt senere på dagen da de nektet å utføre jobben for den summen (Mer arbeid enn de hadde regnet med). Ente opp med en liten krangel før de tok jobben for 5000,- inkl. deler. De påsto at dette fortsatt var halv pris. Hele Dashbordet må ut... Tok en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå