vanqui Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) feil post Endret 20. august 2008 av vanqui Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Da er kamera bestilt gleder meg.. mens jeg logget meg inn på JP.no var det 50+ på lager, da jeg drev med bestilling så jeg at det kun var 10+... Håper jeg rakk det i tide Endret 20. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jo, men jeg vil betale med kort Samme ville jeg, ble 50 spenn mere, 199 for pakken... hva er da 50 kroner fra eller til:-) Må ned på posten til uken å hente pakke med fotobøker fra Amazon uansett Lenke til kommentar
Menelya Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ah, for en utrolig artig konkurranse! Ble helgiret jeg! Melder meg på, fikk nettopp «Kjære Therese, Takk for din bestilling.» hos Japan Photo Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Måtte nesten bare slenge meg med jeg og, litt skeptisk til hva slags bilder jeg skal få frem men. Kansje ikke helt klar for en slik utfordring men klarte ikke dy meg.. Får vente med å melde meg på i tråden til jeg ser om det faktisk er igjen kamera til meg.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dette kommer til å bli en vri hos de i butikken: En som kjøper D3: Hvordan funker dette da? Jeg som kjøper filmkamera: Hvordan funker dette da? :!: Får vi ikke fotografere med svart/hvitt film? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Får vi ikke fotografere med svart/hvitt film? Ikke denne gangen. Poenget er at alle skal stille med helt likt kamera, objektiv og film. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Får kjøpe meg noen da 800 ISO, hvor ille blir det? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Får kjøpe meg noen da 800 ISO, hvor ille blir det? På sort/hvitt, så burde det ikke bli så alt for ille. Men klart dårligere enn D300-en din. Tom Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Japp, JP i trondheim har ikke på butikk, så min er på vei i posten blir artig leketøy. Vi får vel scanne bildene inn til galleri tråden da tenker jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Vi får vel scanne bildene inn til galleri tråden da tenker jeg. Det trenger dere ikke da det følger med CD med bildene allerede scannet inn. Disse er i typisk nett-størresle (1536x1024), så det er bare å bruke de. Det vil faktisk være en fordel om dere gjør akkurat det; for da blir man ikke fristet til å oppjustere i Photoshop. Får man noen skikkelige blink-skudd, og har en scanner, så er det ikke noe iveien og finpusse på bildet og legge den versjon ut i bildekritikken. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Får kjøpe meg noen da 800 ISO, hvor ille blir det? På sort/hvitt, så burde det ikke bli så alt for ille. Men klart dårligere enn D300-en din. Tom Aaah, perfect... Endret 20. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) På sort/hvitt, så burde det ikke bli så alt for ille. Men klart dårligere enn D300-en din. Tom Aaah, perfect... 400 ISO kan ofte bli bra. Tom Endret 20. august 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, trodde det var chatten... men første passer da Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Nok en gang har JP overgått seg selv! Massive kudos til dem - uttrykket til kona da jeg sa jeg skulle kjøpe enda et kamera var et skikkelig Kodak moment. Edit: har forrsesten dette helautomatiserte vidunderet blenderprioritet? KMs hjemmesider biser bare til 5 motivprogrammer, men da er det kanskje underforstått med PASM? Endret 20. august 2008 av Anew Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nok en gang har JP overgått seg selv! Massive kudos til dem - uttrykket til kona da jeg sa jeg skulle kjøpe enda et kamera var et skikkelig Kodak moment. Så hun for seg utgifter i flere tusen kroners klassen nok en gang? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Ja, trodde det var chatten... men første passer da Jada, justerte svaret mitt deretter. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Edit: har forrsesten dette helautomatiserte vidunderet blenderprioritet? KMs hjemmesider biser bare til 5 motivprogrammer, men da er det kanskje underforstått med PASM? Det er her utfordringen kommer, for oss som kan en del. Det finnes kun hel-automatiske program! Vi må faktisk bruke motivprogrammene for å få frem det vi ønsker. Det er heller ingen indikasjon om lukkertid eller blender ... Dette kameraet er like vanskelig å bruke som et engangs-kamera. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 HUH? Hvordan skal vi stille lukker og blender? er det ikke m? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er her utfordringen kommer, for oss som kan en del. Det finnes kun hel-automatiske program! Vi må faktisk bruke motivprogrammene for å få frem det vi ønsker. Det er heller ingen indikasjon om lukkertid eller blender ... Dette kameraet er like vanskelig å bruke som et engangs-kamera.Tom Kan man ikke se i søkeren en gang om det er i fokus? Fokusring å skru på? Synes det stod oppført et "smalt spekter" av blenderåpninger jeg... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå