Invisigoth Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jepp k-ryeng min feil litt kjapp på avtrekken mente Utfordring. My bad Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er underforstått at det er en konkurranse... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Det er underforstått at det er en konkurranse... Og premien er en klapp på skulderen ... Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Og premien er en klapp på skulderen...Jepp - og det får jammen meg alle som deltar :-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 En litt morsom sak. I påmeldingstråden har jeg nå sett 4 brukere som er registrert i dag. Ser ut som denne utfordringen kan trekke nye brukere og det er jo aldri negativt. Håper de forblir aktive selv etter at utfordringen er over. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 En litt morsom sak. I påmeldingstråden har jeg nå sett 4 brukere som er registrert i dag. Ser ut som denne utfordringen kan trekke nye brukere og det er jo aldri negativt. Håper de forblir aktive selv etter at utfordringen er over.Jeg har merket meg det samme, og jeg har sett at minst én av brukerne har postet litt utenom påmeldingstråden også... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Veronica93 har kun èn... head-hunt henne! Neida, velkommen skal du være (93'ere funker de og ) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er ikke så rart at en utfordring som denne får noen som bare er lesere til å melde seg inn. Kanskje det er akkurat det tuppet bak de trenger Lenke til kommentar
Ravneson Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kjempekult dette, har bestilt nå jeg også. Gleder meg forøvrig til å bruke film for første gang i mitt liv ... Det beste er å ha det gøy og støtte en god sak. (Ja, jeg er forresten ny på forumet også, hei alle sammen) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Velkommen skal du være FMLove Husk å melde deg på i påmeldingstråden også da. Endret 20. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg bare lurte på en liten ting. Skal bestille kameraet nå, og det hadde jo vert gøy å bestille noen ekstra filmer så jeg kan leke litt med kameraet før og etter utfordringen, men vil jeg da måtte betale full pris på frakt osv? Edit: Orket ikke lete etter film på siden dems, så bestilte bare kamera. Får håpe de rekker å poste det i dag. Endret 20. august 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Bra utfordring Mulig jeg må ha det inn med t-skje, men når ca får man kameraet? og må man levere det tilbake når filmen fremkalles? EDIT: det jeg egentlig lurte på var om dette var noe man kunne kjøpe i butikk eller må den bestilles over internett? Endret 20. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Bra utfordring Mulig jeg må ha det inn med t-skje, men når ca får man kameraet? og må man levere det tilbake når filmen fremkalles? <teskjemodus> Man får kameraet til odel og eie. Det trenger ikke leveres tilbake. </teskjemodus> Når det gjelder når man får kameraet så skriver Japanphoto i en annen tråd at de har sendt ut 44stk i dag og fremdeles har 77 ordre på det de ikke har rukket å ekspedere. De må prioritere vanlige kunder også. De regner med å sende ut en del i morgen også. Så man skal få det i god tid før utfordringen starter. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 FYI: Var innom i JP Trh nå. De blir sendt ut til adressene som bestillingen står på. De har ikke noe i butikk. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Når det gjelder når man får kameraet så skriver Japanphoto i en annen tråd at de har sendt ut 44stk i dag og fremdeles har 77 ordre på det de ikke har rukket å ekspedere. De må prioritere vanlige kunder også. De regner med å sende ut en del i morgen også. Så man skal få det i god tid før utfordringen starter.Det var litt av en pågang. Det er vel ikke såpass med påmeldinger enda? Edit: 68 påmeldte gitt, og øker fort. Tror det er fler enn meg som vil benytte sjansen til å teste ut analogt. Endret 20. august 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Nei, men det kan jo tenkes at enkelte venter til de har kameraet før de skriver i påmeldingstråden. Sånn at de vet de får det liksom. Og så er det alltid noen som skal utnytte slike tilbud. Det er ikke til å unngå. edit: 66 påmeldte i skrivende stund Endret 20. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Snedig utfordring dette Holder på å bestille nå, men får liksom ikke til å betale, netaxept er visst nede? ( Kan selvsagt bruke oppkrav, men når JP gjør dette så snilt så synes jeg at det er greit å være med på å holde kostnadene nede, oppkravsgebyr koster ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du må visst velge postoppkrav for å få frakten til riktig pris. Den må settes manuelt nemlig. Bug i systemet! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jo, men jeg vil betale med kort Lenke til kommentar
ellenandrea Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ny bruker jeg også, gitt. Kunne jo ikke la vær å bli med på en så flott utfordring til en så strålende pris! Jeg er i år elev på en kunstskole hvor jeg har tilgang til et mørkerom, og har lenge vurdert å kjøpe meg et analogt SLR. Det er noe eget med film Dette var tuppet i ræva jeg trengte, jeg kommer garantert til å lære mye Jeg krysser fingrene for et bra resultat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå