k-ryeng Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kameraet er vel ikke av de beste akkurat.Bedre enn engangskamera :-) Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvordan blir det med innlevering av film? Burde ikke info ha kommet nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvordan blir det med innlevering av film? Burde ikke info ha kommet nå? Innlevering av film. Du kan enten levere inn filmen på nærmeste Japan Photo butikk, eller så kan du sende den inn til Japan Photo. Leverer du filmen i en butikk, så ber du de merke posen plart og tydelig med "AKAM". Alle Japan Photo ansatte skal ha fått mail om hva dette gjelder. Er de usikre, så kan de kontakte Stephan Stein for å få en bekreftelse at dette er OK. Ønsker du å sende inn filmen, så send filmen i en solid (gjerne polstret) konvolutt til: Japan Photo v/Christine, kundeservice Postboks 113 1416 Oppegård Også her er det viktig å merke forsendelsen med "AKAM". Husk også å legge ved navn og adresse, slik at de kan sende filmen tilbake. Du må passe på å få levert inn/sendt filmen i løpet av onsdag 10.09.08, hvis du skal ha filmen med på felles-fremkallingen. Rekker du ikke denne fristen, så vil du fortsatt få gratis fremkalling såfremt du leverer inn filmen i rimelig tid (8-10 dager). MVH, Tom Lenke til kommentar
M.H Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kameraet er vel ikke av de beste akkurat.Bedre enn engangskamera :-) Joda. Jeg klager ikke. Hvordan blir det med innlevering av film? Burde ikke info ha kommet nå? Er info om det på forrige side i denne tråden. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tenkte kanskje det skulle oppdateres på forsiden. Har ikke hatt tid til å se gjennom hele tråden. Takk til L4r5 og M.H Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva går jeg glipp av om jeg leverer filmen for sent? Har såvidt brukt halve filmen, og har ikke tid til å ta flere bilder før til helgen :/ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva går jeg glipp av om jeg leverer filmen for sent? Har såvidt brukt halve filmen, og har ikke tid til å ta flere bilder før til helgen :/ Det er for sent å ta bilder nå uansett, reglene sa at konkurrasen varte til søndag 7.8-2008 kl 23.59. Men vis du skulle komme til skade å ikke rekke fristen til levering, så nevner Tom en annen måte det kan gjøres på. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Velger jo da bilder tatt i rett tidsrom når jeg skal poste i galleritråden, og tar videre nå bare for å få fylt filmen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Velger jo da bilder tatt i rett tidsrom når jeg skal poste i galleritråden, og tar videre nå bare for å få fylt filmen. Det er en helt grei måte å ghøre det på. Tom Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Samme problem her. Knipset litt vilt for å få på noen bilder men mangler litt motiv/inspirasjon/oppholdsvær... Velger jo da bilder tatt i rett tidsrom når jeg skal poste i galleritråden, og tar videre nå bare for å få fylt filmen. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da har jeg levert filmen. Jeg er meget spent på resultatet. Det er mange år siden jeg fotograferte analogt, og mangelen på kontroll har vært stor. Jeg forstår nesten ikke vitsen med et speilreflekskamera som er så begrenset. Jeg håper filmrullen inneholder tre bilder verdt å legge ut... eitp Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 *klipp-klipp* Jeg håper filmrullen inneholder tre bilder verdt å legge ut... Jepp, samme her. Bli moro å se! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg også har levert filmen og er MEGET spent på å se hva den inneholder da jeg aldri har skutt noe analogt før... Blir kjempegøy å se... 10dager igjen... Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 filmen levert over disk. uvant å måtte vente så lenge på resultatet. Det morsomste var at jeg tok meg selv i å prøve å "chimpe" etter hvert eneste bilde jeg tok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Leverte filmen min i dag, er ganske spent på resultatet. Endret 9. september 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fikk også sendt filmen i dag. Blir spennende å se hva det blir ut av bildene :-) Eksponerte en 24 bilder Superia/400 uken før utfordringen, og det ble absolutt brukbart. Da fikk jeg muligheten til å justere farger etc selv - får håpe operatørene til JP er minst like dyktige ;-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skal få levert min i butikk i morgen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Sendte filmen idag. Blir interessant å se resultatet, siden jeg aldri har tatt bilder med film før. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Min film ble sendt inn i går. Eksponerte og en film med Superia 400 uken før utfordringen, men det hjalp så lite siden jeg ikke har fått fremkalt den ennå. Må i såfall sende den inn sammen med de andre filmene siden jeg kun har kjemi til å fremkalle E6 her nå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 filmen levert over disk. uvant å måtte vente så lenge på resultatet. Det morsomste var at jeg tok meg selv i å prøve å "chimpe" etter hvert eneste bilde jeg tok Du trenger en uke til med film, slik at du kanskje kan begynne å kutte ned på chimpinga. Det er ikke sunt for flowen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå