Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Da fikk jeg nettop mail fra Japan Photo, og det ser ut til at jeg får kamera likvell. Jeg blir nok litt forsinket, men jeg er med i hvertfall.. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Believe it or not, vi får fortsett in Minoltas! Der er folk ute som ikke henter den i butikk som avtalt eller noen som retournere den for hva som helst grunn, helt pussig. Så vi har sendt ut 3 kameraer idag og på ettermiddagen har vi fått in to "nye". Intill Onsdag går det nok till alle fylke, etterpå så er det egenlig ikke vits mer å sende den ut, da ringer vi bare Oslo/Akershus folk som kan hente den på samme dag. Lykke til med utfordringen! Stephan & E-gutter Endret 1. september 2008 av JPstoney Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har knipset et par bilder, men er egentlig litt skuffet over helautomatikken. Fokux på motiv er vel og bra, men den kreative biten med å styre blender og lukkertid er likevel noe av det morsomste med fotografering for meg. Og ikke minst en av hovedgrunnene til at jeg (nesten) ikke lenger bruker kompaktkameraet mitt, for det er ingenting i veien med bildekvaliteten på det. Det er bare ikke like morsomt (også mangler det noen objektiver... ) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har fått satt i film, men har ikke hatt tid til å knipse noe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kan skjønne at helautomatikk virker begrensende. Direkte frustrende innimellom. Men da kan det være en ide å trene på komposisjon istedet. Har fått tatt 10 bilder hittils. Blir vel litt Sandvika og Nydalen bilder i morgen, og Gressvik/Fredrikstad i helgen. Tom Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fått knipset 7 bilder hittil, så har en del bilder å ta av. Får se til helgen, da er det ike så mye lesing. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 fått tatt 13 tipper 12 av de er waste, men gleder meg til å få se bildene på pcen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg klarte å fyre av 11 bilder i fylla her om dagen. Tviler på det var lurt mtp. hvor få bilder vi egentlig har. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tror jeg har tatt rundt 20 bilder, men så er jeg også totalt udugelig til å ta bilder. Kanskje jeg får mersmak når bildene er fremkalt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg klarte å fyre av 11 bilder i fylla her om dagen. Tviler på det var lurt mtp. hvor få bilder vi egentlig har. Haha, ikke bra lars Men hvem vet, kanskje 2 av dem var rene mesterverk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg husker jeg følte meg jævlig kreativ hvertfall. Så jeg tviler egentlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg husker jeg følte meg jævlig kreativ hvertfall. Så jeg tviler egentlig. Man kan være heldig å ta gode bilder med alkohol i blodet - men da blir det gjerne "Art by accident". Og noe man ikke klarer å få til igjen ... Tom Endret 4. september 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Knipset fem eller seks bilder på mandag og følte jeg måtte begrense meg så jeg skulle ha noen til gode til resten av uka men etter det har det ikke blitt noen så da blir det vel å knipse vilt i helga alikevel! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Sikkert besvart før... Men i artikkelen står det at film må være sendt inn på onsdag. Er det mulig å bare levere til min lokale JP i stedet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Man kan være heldig å ta gode bilder med alkohol i blodet - men da blir det gjerne "Art by accident". Og noe man ikke klarer å få til igjen ... Tom Fikk noen gode ideer mtp. akt/semi akt med dårlig lys og tvinge den til å ta lang lukkertid ved å ikke bruke blits. Veldig spenst på resultatet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Sikkert besvart før... Men i artikkelen står det at film må være sendt inn på onsdag. Er det mulig å bare levere til min lokale JP i stedet? Det vil være mulig å levere i butikk også. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Men hva skal man si når man leverer i butikk for å ikke betale? Og vil det bli fremkalt på timen/dagen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Men hva skal man si når man leverer i butikk for å ikke betale? Og vil det bli fremkalt på timen/dagen? Dere som er registrert i påmeldingstråden vil få en kode på PM som dere bruker. Enten dere ønsker å sende inn filmen, eller lever i butikk. Alle filmene blir sendt samtidig til fremkalling; slik at filmene behandles likt. Derfor må filmen sendes inn/leverst senest onsdag (tror jeg vi satte). Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dere som er registrert i påmeldingstråden vil få en kode på PM som dere bruker. Enten dere ønsker å sende inn filmen, eller lever i butikk.Alle filmene blir sendt samtidig til fremkalling; slik at filmene behandles likt. Derfor må filmen sendes inn/leverst senest onsdag (tror jeg vi satte). Tom Takk, Tom..det var grei opplysning.RandiA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Da vil jeg levere filmen i butikk, og så hente den når jeg får beskjed av JP, eller kan jeg få den fremkalt der og da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå