mothafucka Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hav oppnår man med å legge inn ny BIOS til skjermkortet?? Jeg har et Gainward GeForce 4 Ti 4200 128MB Golden Sample. Lurer også på om man kan overklokke kortet litt mer hvis man gjør det, siden jeg ikke er fornyød med at jeg ikke kan klokke lenger enn til 290/580 med det kortet. Og en ting til. Hva er forskjellen mellom DVD- og DVD+ på DVDbrennere?? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ROM/BIOS oppgraderinger fikser som oftest bug'er slik at kortet kjører mer stabilt. Det kan godt hende at du klarer å overklokke mer da! Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Eg har et Connec3d 9500 Pro sjermkort som har sperre i BIOSen som gjør at eg ikkje kan klokke det Eg har lasta ned BIOS som tilater overklokking og et ATI flash prog. Kordan oppdataera eg BIOSen og e d noen fare at kortet kan bli ødelagt eller lign. ??? Lurer og på og bytte ut orginalkjøler med ein Thermaltake Crystal orb men er ikkje sikker om den e bedre, noen som vet d ??? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Du flasher biosen fra dos med atiflash, og det kan være greit å lagre den originale biosen. Dermed er det bare å flashe tilbake hvis du måtte få problemer. Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Kossen lagrer eg den orginale BIOSen da ?? Og ka e non-Pro BIOS ?? (e d kort som ikkje e Pro utgave) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 cxzzxc: alt det du spør om er vanlig vis skrevet i ei readme fil som følger med når du laster ned bios oppdateringa. Hvis det ikke er tilfellet så ligger det info på internettsidene du lasta ned i fra. Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ok Men eg har alerede bytta BIOS Var null problem, har OC fra 275/540 til 324/648 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå