Fotofashion Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og når jeg sier lek med lys, så mener jeg at jeg har villet lyse opp det som var viktig her. I know, harry kvit hatt , men syns selv det ble kult i kontrast til alt det sorte. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Flott bruk av lys. Kult og macho uttrykk, synd at hatten ser så puslete ut Alt i alt et bra bilde. Liker at neven er knyttet. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ville fjernet beltespenna/buksa så det er helt sort der. Kult bilde Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ville fjernet beltespenna/buksa så det er helt sort der. Kult bilde Godt poeng. Da kan man egentlig fjerne de hvite knappene på skjorta med det samme. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nja, tenkte det samme først, men kom til at knappene godt kunne være der. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 njah.. tror ikke jeg skal fjærne de Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bra gjennomført bilde! Jeg synes ikke du trenger å retusjere noe. Men, hatten (type/merke/modell etc..) ødelegger bildet totalt. Det er totalt kræsj mellom uttrykket til fyren og det han prøver å formidle (trykke ut, ehh), og den vannvittige hatten som ser ur som om den kommer rett fra hodet til Pål Bang Hansen... Dermed blir bildet utrolig komisk :!: (som forsåvidt er greit nok i seg selv). Likevel mistenker jeg at det ikke var hensikten med bildet. Dette er ikke slakt. Misforstå meg rett. Det meste er veldig bra i dette bildet. Komp, lys, eksp etc.. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg syns overgangene mellom hud og svart ser veldig kunstig ut. hmm Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvordan hatten kan ødelegge uttrykket forstår jeg ikke. Isåfall er det snakk om et annet uttrykk enn det jeg ser. Jeg ser et typisk coverbilde til en kjent "Bakersfield"-artist. Og det er ikke så verst, i og med at jeg liker den artisten ganske godt. Et kult kåbbåiportrett. Litt mye platecover, men greit likevel. Jeg synes også at det er detaljer som bukse med i bildet. Ellers hadde det iallefall brutt med uttrykket som er ønskelig her. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tror dette hadde blitt stiligere med en MYE dristigere komp. jeg? Feks han helt til høyre, kuttet ca ved midjen, i ett landskapsformat. Ellers liker jeg ikke lyset helt, blir litt for direkte her. Vet ikke om dishen er beste lys modifikasjonen du kan bruke her. Litt softere lys (stooor softbox feks) plassert litt mere bak han ser jeg for meg kunne gjort det hele litt bedre. Lenke til kommentar
divtag Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 klassisk kåbbåi/køntri portrett, funker! iiihaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå