Gå til innhold

BK: Knut H, lek med lys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra gjennomført bilde! Jeg synes ikke du trenger å retusjere noe.

Men, hatten (type/merke/modell etc..) ødelegger bildet totalt. Det er totalt kræsj mellom uttrykket til fyren og det han prøver å formidle (trykke ut, ehh), og den vannvittige hatten som ser ur som om den kommer rett fra hodet til Pål Bang Hansen...

Dermed blir bildet utrolig komisk :!: (som forsåvidt er greit nok i seg selv). Likevel mistenker jeg at det ikke var hensikten med bildet.

Dette er ikke slakt. Misforstå meg rett. Det meste er veldig bra i dette bildet. Komp, lys, eksp etc..

Lenke til kommentar

Hvordan hatten kan ødelegge uttrykket forstår jeg ikke. Isåfall er det snakk om et annet uttrykk enn det jeg ser. Jeg ser et typisk coverbilde til en kjent "Bakersfield"-artist. Og det er ikke så verst, i og med at jeg liker den artisten ganske godt. Et kult kåbbåiportrett. Litt mye platecover, men greit likevel. Jeg synes også at det er detaljer som bukse med i bildet. Ellers hadde det iallefall brutt med uttrykket som er ønskelig her.

Lenke til kommentar

Tror dette hadde blitt stiligere med en MYE dristigere komp. jeg?

Feks han helt til høyre, kuttet ca ved midjen, i ett landskapsformat.

Ellers liker jeg ikke lyset helt, blir litt for direkte her. Vet ikke om dishen er beste lys modifikasjonen du kan bruke her.

Litt softere lys (stooor softbox feks) plassert litt mere bak han ser jeg for meg kunne gjort det hele litt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...