Gå til innhold

Har en oppgave om html og hjemmesider, noen som vil hjelpe?

Anbefalte innlegg

har nå en 4 timers oppgave om html og hjemmesider så jeg kunne trenge info og stoff om det.

oppgaven er som følger:

Lag et opplegg for en gruppe mennesker på 45-50 som kan bruk av pc men ikkenoe om html og hjemmesider. du skal forklare html koder, andre teknikker som kan brukes for å lage sider, hva stylesheet er (trenger virkerlig hjelp med stylesheet, husker ikke en dritt av det) og eksempler på bruk av frameset.

noen som vet om noen bra sider på NORSK som har stoff om dette, eventuelt noen som kan forklare litt om stylesheet?

all hjelp med takk!

mvh Anders - ikt student :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har nå en 4 timers oppgave om html og hjemmesider så jeg kunne trenge info og stoff om det.

oppgaven er som følger:

Lag et opplegg for en gruppe mennesker på 45-50 som kan bruk av pc men ikkenoe om html og hjemmesider. du skal forklare html koder, andre teknikker som kan brukes for å lage sider, hva stylesheet er (trenger virkerlig hjelp med stylesheet, husker ikke en dritt av det) og eksempler på bruk av frameset.

noen som vet om noen bra sider på NORSK som har stoff om dette, eventuelt noen som kan forklare litt om stylesheet?

all hjelp med takk!

Vil ikke dette være ren juks ?

Lenke til kommentar

oppgaven er som følger:

all hjelp med takk!

Vil ikke dette være ren juks ?

Du må jo lære om det en plass, det detter jo ikke inni hodet av seg selv. At en person bruker Internett til å finne stoff fremfor å lese i noen sikkert meget dårlige norske bøker om html er jo bare teit. Da er det jo like greit å spør om noen som vet om noen bra sider, selv om det er litt teit å gjøre det når du har oppgave.

Lenke til kommentar

grattis, jeg hadde skrevet.

1# Slå på pcen, knapp på stor boks, som ikke har skjerm, knappen

er ofte litt markert i forhold til de andre, er mitt på skjermen.

2# Pcen har startet,

start - programer - word

3# skriv inn din hjemmeside her

4# fil - save as html

;)

Lenke til kommentar
grattis, jeg hadde skrevet.

1# Slå på pcen, knapp på stor boks, som ikke har skjerm, knappen

er ofte litt markert i forhold til de andre, er mitt på skjermen.

2# Pcen har startet,

start - programer - word

3# skriv inn din hjemmeside her

4# fil - save as html

;)

:x Har du noen gang sett Word sin html? Ufyselig! Skal en lære html så bør en holde seg vekke fra Word! Frontpage også for den saks skyld.

Men enkelt er det å gjøre det slik du beskrev...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...