venomzorg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 har nå en 4 timers oppgave om html og hjemmesider så jeg kunne trenge info og stoff om det. oppgaven er som følger: Lag et opplegg for en gruppe mennesker på 45-50 som kan bruk av pc men ikkenoe om html og hjemmesider. du skal forklare html koder, andre teknikker som kan brukes for å lage sider, hva stylesheet er (trenger virkerlig hjelp med stylesheet, husker ikke en dritt av det) og eksempler på bruk av frameset. noen som vet om noen bra sider på NORSK som har stoff om dette, eventuelt noen som kan forklare litt om stylesheet? all hjelp med takk! mvh Anders - ikt student Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Om CSS - Se : http://www.webber.no/index.php?artid=18 Litt om HTML : http://www.webber.no/index.php?artid=12 Lykke til! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 har nå en 4 timers oppgave om html og hjemmesider så jeg kunne trenge info og stoff om det. oppgaven er som følger: Lag et opplegg for en gruppe mennesker på 45-50 som kan bruk av pc men ikkenoe om html og hjemmesider. du skal forklare html koder, andre teknikker som kan brukes for å lage sider, hva stylesheet er (trenger virkerlig hjelp med stylesheet, husker ikke en dritt av det) og eksempler på bruk av frameset. noen som vet om noen bra sider på NORSK som har stoff om dette, eventuelt noen som kan forklare litt om stylesheet? all hjelp med takk! mvh Anders - ikt student Vil ikke dette være ren juks ? Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Du kunne jo f.eks. fortelle i besvarelsen at de som laget oppgaven burde blitt fengslet; å i det hele tatt tenke på å anbefale noen å bruke frames er jo direkte kriminelt... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 har nå en 4 timers oppgave om html og hjemmesider så jeg kunne trenge info og stoff om det. oppgaven er som følger: Lag et opplegg for en gruppe mennesker på 45-50 som kan bruk av pc men ikkenoe om html og hjemmesider. du skal forklare html koder, andre teknikker som kan brukes for å lage sider, hva stylesheet er (trenger virkerlig hjelp med stylesheet, husker ikke en dritt av det) og eksempler på bruk av frameset. noen som vet om noen bra sider på NORSK som har stoff om dette, eventuelt noen som kan forklare litt om stylesheet? all hjelp med takk! mvh Anders - ikt student Vil ikke dette være ren juks ? Du må jo lære om det en plass, det detter jo ikke inni hodet av seg selv. At en person bruker Internett til å finne stoff fremfor å lese i noen sikkert meget dårlige norske bøker om html er jo bare teit. Da er det jo like greit å spør om noen som vet om noen bra sider, selv om det er litt teit å gjøre det når du har oppgave. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 nei det er ikke juks, alle hjelpemidler er tillat. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hjemmesideskolen for å starte med html er vel ei grei side. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 fikk at "prøva" i dag, ble 5 Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 grattis, jeg hadde skrevet. 1# Slå på pcen, knapp på stor boks, som ikke har skjerm, knappen er ofte litt markert i forhold til de andre, er mitt på skjermen. 2# Pcen har startet, start - programer - word 3# skriv inn din hjemmeside her 4# fil - save as html Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 grattis, jeg hadde skrevet. 1# Slå på pcen, knapp på stor boks, som ikke har skjerm, knappen er ofte litt markert i forhold til de andre, er mitt på skjermen. 2# Pcen har startet, start - programer - word 3# skriv inn din hjemmeside her 4# fil - save as html :x Har du noen gang sett Word sin html? Ufyselig! Skal en lære html så bør en holde seg vekke fra Word! Frontpage også for den saks skyld. Men enkelt er det å gjøre det slik du beskrev... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hvis dette hadde vært juks hadde det å lest i en lærebok også vært juks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå