Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Motorhispania RYZ Enduro

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøper en Motorhispania RYZ Enduro i blå farge nå til helga. Den er brukt og er 2004 modell, gått ca 7200km men er helt fin i kåpene og litt rust på svanehals, pga varme eksosdampen. Men det jeg lurte på, er den en bra moped? Hvor fort går den med bare fjernet plombering ? Er 1.80ca, er det en deilig passe høyde ? er den lett å kjøre ? osv. Sånne praktiske spørsmål! Ønsker masse meninger! Så bare sleng inn noe du tror eller vet. I dont care, bare det er positivt (a). Neida, tar imot både dritt og positive ting.

Kan vel legge til et bilde av den da..

post-166803-1219181355_thumb.jpg

post-166803-1219181368_thumb.jpg

post-166803-1219181382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en bra moped etter hva jeg har hørt!

Veldig lett å skru på og er fin å se på :)

Den passer bra til deg som er 180 høy ( har en kompis som har helt lik sykkel og er 185-190 høy )

Nå vet ikke jeg akkuratt fart med uplombert anlegg, men vil tippe rundt en 70 km/t! +-

Den er litt bred med tanken, men syntes det er bra for du får bedre kontroll da ( syntes jeg! )

Men pass på at den ikke står får mye ute i regn osv, for den kan ruste ganske fort! ( det gjorde en kompis av meg sin!! )

Lenke til kommentar
Dette er en bra moped etter hva jeg har hørt!

Veldig lett å skru på og er fin å se på :)

Den passer bra til deg som er 180 høy ( har en kompis som har helt lik sykkel og er 185-190 høy )

Nå vet ikke jeg akkuratt fart med uplombert anlegg, men vil tippe rundt en 70 km/t! +-

Den er litt bred med tanken, men syntes det er bra for du får bedre kontroll da ( syntes jeg! )

Men pass på at den ikke står får mye ute i regn osv, for den kan ruste ganske fort! ( det gjorde en kompis av meg sin!! )

Hva ruster ?? Hvis du ser på bildene så ser svanehalsen en del rusten ut ? men skader dette på noen måte ? Og hvis dette er et problem kan jeg bare kjøpe effektanlegg. Og der kommer det jo med ny svanehals og eksospotte.

Noe som det bildet jeg la ut nå. Kan legge til informasjonen om den og pris. Pris: 1750kr. Ninja effektanlegg til MH RYZ. Dette er et påkostet anlegg. Stor karbon lyddemper. EU-godkjent (plombe som er lett å fjerne). Dersom plomba på orginalanlegget allerede er fjernet gir det ikke stor effektøkning.

post-166803-1219247117_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det meste som står ute i regn ruster etterhvert!

Men han kompisen min sin sto nesten ute bestandig, uansett vær, og da begynnte ramma, styret og svingarmen å ruste..

Det skader ikke om svanen har overflaterust! Dette kan du pusse bort og lakke med lakk som tåler varme!

du merker nok litt hvis plomberingen i org svanen er tatt og du setter på ninja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...