Unlimited Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei, Nå er det på tide at jeg kjøper meg en ny telefon! Samsung SGH-i780 Nokia E71 iPhone 3G Selv likte jeg iPhone, men MMS funksjon og det der med "overvåking" og "kill knapp" gjord meg litt mer frustrert! Dessuten var det så jævlig vanskelig å skrive på det!! Liker Nokia E71, men vet ikke hva den store forskjellen er mellom den, Samsung og iPhone! Så noen pliz hjelp meg her Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sett det i perspektiv. Kva tenker du å nytte telefonen til? Lenke til kommentar
danhef Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sett det i perspektiv. Kva tenker du å nytte telefonen til? Tydeligvis jobb eller noe sånt. Er ikke de billigste og minst avanserte han har valgt! Jeg hadde ikke gått for iPhonen hvertfall. Selv liker jeg konseptet, men jeg hadde ikke orket et så dyrt abbn. og en telefon som sprekker i hånda på meg kanskje pga. varme. Kanskje iPhone 4G? Samsungen skal visst ha fått dårlig kritikk, så for meg hadde det blitt Nokia. Men det er bare meg. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Mitt behov: laste ned powerpoint, excel og word filer lese mail ta bilder har bra oversikt over jobbdager, fridager, avtaler o.l. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Mitt behov:laste ned powerpoint, excel og word filer lese mail ta bilder har bra oversikt over jobbdager, fridager, avtaler o.l. Da hadde jeg og gått for E71 ..tror jeg. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nokia E71 støttes, eventuelt Nokia E66 som er samme telefon, men med T9-tastatur. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 samsung og nokia alternativene dine er gode.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå