-Zoso- Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 har akkurat kjøpt en philips HTS9800W/12 surround til min elfunk elfunk og ønsker da og hooke dette opp til min 60 gb ps3. Anyways, jeg får det ikke til? hvilke kabler mangler jeg?? (har en mistanke om den digital in/out-greia som er på ps3'en og på anlegget) kan noen hjelpe meg fort plis? hva mangler jeg, en kabel? på forhand takk Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvilke innganger finnes på Philips-anlegget ? Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 component video og digital in?! Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 fant ut at ingang for anlegget var coax mens ingang til ps3 var optical... tror jeg må ha en adapter, noen som tror dette vil fungere???! adapter Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Den optiske utgangen på PS3 sender bare stereosignaler, ikke surround. Digital surroundlyd sendes via HDMI-utgangen. (Audio Output Settings) Du må bruke en 'breakout boks' med HDMI-plugg i ene enden og coax i andre. Jeg vet ikke om det finnes. -Zoso- bruk -knappen når du har noe å tilføye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå