int20h Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Mer om kommende Windows-versjoner En talsmann for Microsoft har røpet at selskapet evaluerer hvorvidt Longhorn og Blackcomb skal komme både i desktop- og server-versjon. Det snakkes også om en Longhorn "add-on" til Windows Server 2003. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hmmm, har lyst til å slutte med data (evt. gå over til linux) hvis longhorn får en brukergrensesnitt tilnærmet lik xp. eller jeg bare kan fortsette å bruke win2k pro eng Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 veldig lite nytt i den artikkelen der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Godt over 90 prosent av alle desktop-PCer over hele verden benytter Windows og Microsoft har dermed et visst ansvar for å prioritere dette kundegrunnlaget, selv om det mer penger å tjene pr. lisens i server-markedet. Windows har tross alt fått sin suksess gjennom å være et desktop-OS og det kan selvsagt være vanskelig og risikabelt å endre prioriteringspolitikk. Vel, de er vel mere "sikkret" suksess pga det er VELDIG mange som bruker Windows-OS som privatbrukere og det de egentlig tjener penger på er jo slike server-lisenser og vanlige OS-lisenser til store steder som f.eks sykehus og slike ting, så at de bytter prioritet skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Vel, de er vel mere "sikkret" suksess pga det er VELDIG mange som bruker Windows-OS som privatbrukere og det de egentlig tjener penger på er jo slike server-lisenser og vanlige OS-lisenser til store steder som f.eks sykehus og slike ting, så at de bytter prioritet skjønner jeg godt. Bruker sykehus windows? På tide å gå over til homeopati... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Vel, de er vel mere "sikkret" suksess pga det er VELDIG mange som bruker Windows-OS som privatbrukere og det de egentlig tjener penger på er jo slike server-lisenser og vanlige OS-lisenser til store steder som f.eks sykehus og slike ting, så at de bytter prioritet skjønner jeg godt. Bruker sykehus windows? På tide å gå over til homeopati... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ikke så festlig med winME på pacemakern.. lite artig med omstarter da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå