Gå til innhold

Warhammer Online Review - NDA opphevet!


Anbefalte innlegg

Ja, lurer også litt på hvordan verdenen er bygd opp? Er den litt mer seamless som vanguard/swg? eller mer loading/instances som aoc/eq2? Eller noe i nærheten av wow?

 

Det er ikke instancer i WAR, det er loading mellom tiers, dungeons og RvR-zoner. Har ikke møtt på noe problem med dette systemet, brettene er svær og pakket med ting som drar deg fra veien du egentlig skulle :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, lurer også litt på hvordan verdenen er bygd opp? Er den litt mer seamless som vanguard/swg? eller mer loading/instances som aoc/eq2? Eller noe i nærheten av wow?

 

Det er ikke instancer i WAR, det er loading mellom tiers, dungeons og RvR-zoner. Har ikke møtt på noe problem med dette systemet, brettene er svær og pakket med ting som drar deg fra veien du egentlig skulle :p

 

er det en stor seamless verden bortsett fra dungeons så blir det kjøpt inn! :) ..er det zones som i aoc/eq2 så kan jeg liksågreit aktivere eq1 kontoen min igjen og sitte og se på loading screenen der mellom zonene...

Lenke til kommentar
Veldig bra tekst, men jeg må bare poengtere en ting:

 

"overjoyed"???

 

WTF.....

 

Det heter "begeistret"... =P

Det var det ordet som poppet inn i hodet mitt når jeg skrev det, så jeg skrev det. ^^

Hadde sikkert tenkt meg om hvis det var en norsk stil jeg skrev. :)

 

 

Man vil jo gjerne utnytte systemet sitt. Ellers kunne jeg tenkt meg å sett bilder du har tatt selv. For bilder som ligger på hjemmesiden til slike spill, lyver som oftest.

Jeg tok de to første selv. Resten er tatt av andre beta testere.

 

 

Kan supplementere litt her:

Hvor bra funker det med collison detectionen i rvr?

Ikke eksperimentert med det så mye, greit at folk ikke springer gjennom deg.

Det fungerer helt greit, men føler ikke at det har gitt noe særlig ekstra til rvr fighter. Kankje noen finner måter å utnytte det på etterhvert.

 

Hvordan takler de buff bot problemet fra daoc? Finnes det group speed buffs?

Buff bot problemet? White Lion har group speed buff, men om det gjelder for hele gruppen vet jeg ikke. Alle har en Sprint ability.

Buffs er spredd rundt på classene og har timer, i tillegg til at de må være i group. Alle har tilgang til mounts som gir 50% runspeed såvidt jeg vet. Standards kan også gi 15% til runspeed (muuulig at denne ikke breaker i combat, men usikker).

 

Hvor lenge varer en normal rvr fight i forhold til daoc?

Hvor lenge de varer? Senarios som du joiner har jeg bare sett på 15 min, å ta et keep varierer fra tier til tier, hvor mange folk dere er og hvor godt forsvaret er.

En kamp varer lengre enn i daoc. Castere og melee DPS kan knerte svake classer ganske raskt, men ikke på langt nær like raskt som castere i daoc. Så alt er tonet ned i forhold til daoc, noe som er en god ting for dette spillet.
Et spm: når dette spillet blir lansert, hvor lang tid vil det ta før eventuelle trials/buddy keys blir gjort tilgjengelig?

Tror ikke det har vært noe snakk om buddy keys. Når trials vil komme kommer vel ann på hvor bra det selger og slikt. Kommer nok ikke med det første.

Synes Lord of the Rings Online, eller WoW for den slags skyld har klart det mye bedre.

Man fikk en følelse av å være til stede i en verden og man måtte faktsik UTFORSKE.

 

Hvordan er dette i War - hvordan er sonene og verdenen bygd opp?

Sonene er ganske enkelt bygget opp med tiers. Dvs at du forflytter deg fra sone til sone etterhvert som du levler. Når det gjelder utforsking så blir du sendt overalt av quester, men man vet alltid hvilken del av verden man må være i for å finne content som er riktig level. Jeg synes det er praktisk og fint, mens for andre tar det kanskje vekk litt av mystikken.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Hei, har et lite spørsmål..

Det beste MMO spillet, etter min mening er Lotro, (da har jeg bare prøvd aoc og wow tidligere) saken med lotro var den utrolige stemmningen i spillet, de flotte landskapene og spennede questene, ut i fra hva du skrev har jeg fått inntrykk av at WAR ligner mer på Lotro en på WoW/AoC, vil du si dette stemmer? i så fall ser du meget interresant ut.

Lenke til kommentar
Bra Review.

 

6vs6 pvp vil funke i warhammer og. men vli ikke bli like bra så i daoc.

 

Problet på EU server alt for lite folk der. US server han 1000-2000 spille. mot eu server hadde max 600 eller no. (beta)

Har ikke sett noe til 6v6 combat, så gleder meg til å se hvordan det vil bli når folk forstår spillet ja. Kommer nok aldri til å nå DAoC høyder nei, men det tror jeg ikke at det er noen som venter seg.

 

EU har hatt godt med spillere tidligere, men nå er det helt dødt. US funker fint, men jeg kommer nok ikke til å spille før en eventuell Origins server kommer.

 

Hei, har et lite spørsmål..

Det beste MMO spillet, etter min mening er Lotro, (da har jeg bare prøvd aoc og wow tidligere) saken med lotro var den utrolige stemmningen i spillet, de flotte landskapene og spennede questene, ut i fra hva du skrev har jeg fått inntrykk av at WAR ligner mer på Lotro en på WoW/AoC, vil du si dette stemmer? i så fall ser du meget interresant ut.

Har ikke prøvd Lotro noe særlig, men vil si at feelingen er ganske nærmt WoW. Selv setter jeg meg ikke inn i quest story i det heletatt.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Hei, har et lite spørsmål..

Det beste MMO spillet, etter min mening er Lotro, (da har jeg bare prøvd aoc og wow tidligere) saken med lotro var den utrolige stemmningen i spillet, de flotte landskapene og spennede questene, ut i fra hva du skrev har jeg fått inntrykk av at WAR ligner mer på Lotro en på WoW/AoC, vil du si dette stemmer? i så fall ser du meget interresant ut.

 

Ville nok rollet Order i såfall. Det kan fort bli ganske "deprimerende" eller dystert hos Destruction, men det er kanskje også litt meningen at man skal få den følelsen og på den måten blir det bra? (ikke helt sikker hva jeg syntes, jeg elsker Dark Elf konseptet og hvordan de ikke behøver tenke seg om en halv gang for å torturere High Elfs, og det kommer godt frem i spillet syntes jeg). Lotro har nok fortsatt den beste stemningene i ett mmorpg så langt, ihvertfall etter min mening. Historiene i quests og kanskje spesielt Tome of Knowledge i Warhammer syntes jeg er veldig gode, et av de viktigste punktene for meg i ett MMO. Og nå har jeg ikke spilt beta like lenge som andre her, men sålangt vil jeg nok tru at akkurat den delen vil nok ikke skuffe.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Zappy , et lite spørsmål , vilken side skal du spille på ? vet du om no aktive Order EU guider

har prøvd å finne en guild nå men nesten alle er US og de få EU guildene er mere eller mindere døde (veldig lite aktive forum)

 

EU har alltid vært litt trege med å starte guilds. Og EU har også hatt en betydelig mindre betatestgruppe (spesielt siden 3/5 av dem er "ikke-engelske") og ikke rekrutter folk utenfra sitt eget land. Det popper nok opp litt mer når open beta kommer igang og guildledere begynner å melde seg. Alltid vært slik i EU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...