boma Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Nytt bilde fra meg, tok det her forleden dag. Har mikset "litt" i photoshop Er dette noe bra? Ble fornøyd med tatoveringen, men utklippingen av min kjære modell ble kanskje litt rotete. Tåler alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Det var mye bra i det der...men jeg synes croppingen ble for "trang"... RandiA Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Hører vel egentlig ikke hjemme i denne delen av forumet. Er det redigereingen du vil ha kritikk på? Tattisen er flat og ser uekte ut. Lær deg å bruke displace filteret. Det kan funke til slike ting. Maskeringen på jenta ble heller ikke særlig bra. Det er mange måter å maskere på. For eks med å trykke Q, layer masks eller ved for eks color range. Bruk google så ser du hva du finner ut av. Positiv kritikk: Pen jente, likte boblene selv om de ser fake ut, fine skyer....thats it. Håper ikke du tar dette negativt, men heller kan lære av det.... Lenke til kommentar
boma Skrevet 20. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Takker for tilbakemeldinger! Tar det ikke negativt, setter heller pris på at det er rett på sak! Er interessert i å bli flink etterhvert, og da må man tåle såpass Maskeringen ble gjort med quick mask editoren. Kjenner til color range metoden, men tenkte ikkje på denne i dette tilfellet. Lenke til kommentar
emero Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Denne tråden hører hjemme i forumsdelen "Visuell kreativitet" Lenke til kommentar
Stratten Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Da jeg kom inn på tråden trodde jeg et øyeblikk det var Tasha i "Home and Away" Pen jente, jeg synes bildet var artig også! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Er enig i at det blir veldig, veldig trangt. Får litt klaus av å se på bildet. Tatoveringen ser malplassert ut, og boblene er tatt rett ut fra barne-tv. Beklager, men dette likte jeg ikke i det hele tatt. Var også en litt uheldig vinkel for modellen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Hvorfor dette bildet ikke hører hjemme i BK er for meg uforståelig. Det må være rom for sterkt bearbeidede bilder her. Og jeg synes bildet er ganske fascinerende, men ikke helt gjennomført. Jeg synes at ansiktet burde vært skikkelig skarpt, noe det ikke er. Det virker som om du har lagt til bygget i etterkant. Jeg synes det bryter med det stilrene psykedeliske her. Men ideen er god, og bildet holder mål i forhold til mye av det andre eksperimenterer med her inne. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Ser heller ikke hvorfor det ikke skal være i BK? Digital composites etc er jo ikke noe problem. Bl.a KimNK har jo presantert det uten klager. Hadde tatooen(mere kontrast?) og overgangene vært bedre kunne jeg nok likt bilde. Men slik det er nå så synes jeg det blir litt for hastverk arbeid. Lenke til kommentar
boma Skrevet 24. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Har ikke brukt lang tid på dette, og holder enda på med å lære meg PS skikkelig. Takker for tilbakemeldinger, har noe å jobbe videre med nå! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 God ide, men meget negativt at en ser "klipp og lim" tendenser rundt hode. Bildet trengs mer jobbing med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå