Gå til innhold

Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?


Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?  

142 stemmer

  1. 1. Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?

    • Order
      50
    • Destruction
      91


Anbefalte innlegg

Det ble Order på meg ja.

 

Jeg ville vel egentlig spille en Marauder mest, og vi var alle helt klare for Destruction mens vi gledet oss til release. Desverre så appellerer det mest til de fleste med Destruction, og jeg orket ikke tanken på lange køer. Jeg gliser litt i skjegget når jeg ser dere poste at det er over en time i ventetid for å komme inn. :)

 

Håper virkelig ikke at endgame RvR blir for kraftig påvirket av den skjeve faksjonsmixen. Siden klassene er forskjellige for hver faksjon så er det ikke mulig å tilby noen og hoppe over slik det ville ha vært i WoW. Vet enda ikke hvordan dette vil påvirke spillet, men det er rimelig sikkert at det ikke er bra.

 

Det blir litt feil når halvparten av Order velger Order fordi de føler seg tvunget til å hjelpe til på faksjonsbalansen.

 

Når det er sagt så trives jeg godt nå, men det var ikke gøy og ikke kunne spille klassen jeg hadde gledet meg til i laaange tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Setter pris på å slippe å vente. Derfor er jeg glad jeg har valgt Order. Dessuten er det mye kulere å sloss mot overmakten. Hver gang jeg ser destru folk syte over timesvis med kø, så blir jeg bare mer fornøyd.

 

Order is the new Horde.

 

Destru <--- kiddies | 1337 ---> Order :tease:

 

Dette høres jo lovende ut. Morsomme klasser, ingen køer -og- underdog. :p

Lenke til kommentar

SPiller destru og må innrømme at det er litt kø. Men det er fint, for da rekker jeg å gjøre quests før jeg stikker i scenario. Tar ca. 5-7 min for å få joine scenario på T2 men det er care. har stort sett vunnet 80% av alle phoenix gatene hittil, og er blant top 5 på dmg + healing. (rank 18).

Lenke til kommentar
Har fortsatt inntrykket av at mange order der jeg spiller er den typiske "jeg vil være legolasse"-typen.

 

Trives best som ond :)

 

Hvordan har du egentlig dannet deg det inntrykket? Bare lurer.

 

Sikkert litt på samme måte som at jeg oppfatter folk som absolutt skal være hardcore og misforståtte og onde i spill (jfr. Undead Rogue) som emobarn med tilpasningsproblemer, som samtidig er overbevist om egen ufeilbarlighet og usvikelige voksenhet sammenliknet med "de tilbakestående drittungene" som utgjør hele den andre faksjonen.

 

Vet ikke helt hvilken sort jeg foretrekker om jeg må velge mellom Legolulzer eller Undead Rogues.

Lenke til kommentar

Jeg er også en sånn kar som alltid liker å spille på den "gode" siden. Er jeg barnslig og fjortis fordi jeg vil være god?...

 

Men ok..jeg har alltid likt slike historier...filmer..bøker..som omhandler kampen mellom det gode og det onde. Og jeg liker selvsagt best når den gode siden vinner. Sikkert fordi jeg elsker menneskeheten som den framstår i vår verden i dag. Og jeg syntes menneskeheten som helthet er å regne som god. Derfor elsker jeg når mennesker "vinner" over det "onde" som kjemper for å utslette menneskene. Og når jeg får sjansen til å ta del på den gode siden i spill...så gjør jeg det hver gang:)

 

Når jeg startet med wow så spilte alle vennene mine på hordesiden. Mens jeg begynte alene på alliansesiden...av den enkle grunn. Jeg nekter å spille noe annet enn menneske (som main char) i wow.

 

Men man kan si det slik....jeg er et menneske...derfor vil jeg kanskje alltid kjempe på menneskets side..selv om dem egentlig hadde hatt onde hensikter? Vel...dette vet jeg jo ikke...finnes ingen spill hvor mennesker er den "onde" siden...Og menneske er per definisjon ikke en ond rase..ikke i virkeligheten...ikke i fantasy... Det finnes individer som gjør onde handlinger..men man må se på rasen som helhet.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Jeg er også en sånn kar som alltid liker å spille på den "gode" siden. Er jeg barnslig og fjortis fordi jeg vil være god?...

 

Men ok..jeg har alltid likt slike historier...filmer..bøker..som omhandler kampen mellom det gode og det onde. Og jeg liker selvsagt best når den gode siden vinner. Sikkert fordi jeg elsker menneskeheten som den framstår i vår verden i dag. Og jeg syntes menneskeheten som helthet er å regne som god. Derfor elsker jeg når mennesker "vinner" over det "onde" som kjemper for å utslette menneskene. Og når jeg får sjansen til å ta del på den gode siden i spill...så gjør jeg det hver gang:)

 

Når jeg startet med wow så spilte alle vennene mine på hordesiden. Mens jeg begynte alene på alliansesiden...av den enkle grunn. Jeg nekter å spille noe annet enn menneske (som main char) i wow.

 

Men man kan si det slik....jeg er et menneske...derfor vil jeg kanskje alltid kjempe på menneskets side..selv om dem egentlig hadde hatt onde hensikter? Vel...dette vet jeg jo ikke...finnes ingen spill hvor mennesker er den "onde" siden...Og menneske er per definisjon ikke en ond rase..ikke i virkeligheten...ikke i fantasy... Det finnes individer som gjør onde handlinger..men man må se på rasen som helhet.

Det er alltid to sider av en sak.

 

Men som regel er det de som vinner som er de gode, siden de får muligheten til å skrive historiebøkene.

Lenke til kommentar

Ohh ser de har det som nedlasting på EAstore frister veldig, veldig nå.

 

Edit: Hvordan er forresten balansen mellom Order og destruction? Har lyst å spille som Dark elve siden jeg samlet på de, men samtidig har jeg hørt at det er alt for mange som spiller destruction og jeg liker å være på "Underdog" siden.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Ohh ser de har det som nedlasting på EAstore frister veldig, veldig nå.

 

Edit: Hvordan er forresten balansen mellom Order og destruction? Har lyst å spille som Dark elve siden jeg samlet på de, men samtidig har jeg hørt at det er alt for mange som spiller destruction og jeg liker å være på "Underdog" siden.

 

Balansen er rimelig dårlig akkurat nå, men det jevner seg sakte men sikkert ut, selv om destruction eier absolutt alle keeps at the moment. :)

Order begynner å ta seg opp da. Merker flere og flere tafatte forsøk på å ta keepene våre. :p

Endret av Frozt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...