Dimnar Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hallois godt folk, tenkte jeg skulle kjøpe meg Madden 09 til ps3 og lurer på om jeg skal kjøpe det i Norge, eller bestille det fra utlandet. Grunnen til at jeg lurer på dette er Online delen. Ser ikke for meg at det er så veldig mange i Norge (eller europa) som kjøper dette spillet da amerikansk fotball ikke er så veldig stort i Europa. Jeg mener også at jeg har lest en plass at spill til ps3 er sonefrie, men online delen er delt inn i soner (uavhengig av hva land psn konto'n er registrert på) . Så med et amerikansk spill vil det være mye flere spillere en et spill som er kjøpt i Europa. Eller tar jeg helt feil og kan kjøpe det hvor jeg vil og ha samme muligheter til å finne et spill online. - Dimnar Endret 20. august 2008 av Dimnar Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kjøpte den amerikanske i fjor og fikk fint til å spille med både amerikanere og nordmenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå