fff2008 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei Finnes det ukeblader som publiserer innsendte noveller (som IKKE er av erotisk slag)? Eventuelt; hvilke, og kan man i beste fall tjene noen slanter på dette? mvh fff2008 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg vet ikke om ukeblader, men jeg vet om et forlag der du kan poste i deres forum og få tilbakemeldinger på det. Er det bra nok kan det nok føre til at det blir gitt ut i en novellesamling altså en bok og ikke et magasin og en får noen penger ut i fra hvor langt det er. Nå er det jeg vet om et engelsk forlag Baen som har stort sett Science fiction & Fantasy, men det går jo an å lete om noen andre forlag har noe tilsvarende. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vekeblad trykker jo alltid noveller a la kiosklitteratur, så om du greier å smøre saman noko sånt, med kjærlighet og tilsynelatande "problemer" og happy ends, så kan det jo vera at et blad vil ha det. Lykke til! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sannhet er bare noveller. Men vet ikke om man kan sende inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå