Gå til innhold

Trenger hjelp til ny jobbmobil (også til privat bruk). Tre eksempler

Anbefalte innlegg

Hei

Skal skaffe meg ny telefon jeg kan bruke i jobben, dvs business telefon samt at det vil også være min private mobil. I stedet for å forklare alt jeg ønsker den skal gjøre viser jeg med eksempler her hvilke tre jeg har kommet frem til som mulige kandidater. Andre forslag mottas også med takk (nei, ikke iPhone!)

Samsung SGH-i780

Nokia E71

HTC Touch Cruise

Tar gjerne i mot deres erfaringer og argumenter for/imot de forskjellige alternativene og evt. supplering av andre telefoner jeg burde vurdere. Vil den skal være passe liten, helst ikke større enn de jeg har vist som eksempler. Vil det være noen begrensninger med å ha Symbian fremfor Windows med tanke på lesing av dokumenter? (disse er ofte i MS formater samt at e-posten er på exchange server)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Touch screen er mer en hype enn en faktisk nyttefunksjon? Hørt flest anbefale E71, men synes skjermen er så liten og så mye av plassen er brukt på taster. Mulig skinnet bedrar. Takk for svarene. Håper flere kan komme med innspill:)

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt til deg Merolen, ta en tur innom Nokiastore på f.eks ByPorten og se på den e71. Du kommer garantert ikke til å bli skuffa :)

E serien til Nokia er jo bedrift-serien og min e51 kom hvertfall med integrert Mail-for-Exchange klient, samt mulighet for å laste ned Roadsync. Fungerer problemfritt :)

Så vil jeg jo også trekke frem Symbian programvaren, som her helt fantastisk. Men her er jeg vel kanskje inhabil siden jeg har jobbet med det tidligere :)

Løp og kjøp!!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en HTC Touch Cruise i et halvt år og er kjempefornøyd. Bruker den stort sett i jobb sammenheng og har ikke hatt noen problem med dokumenter den ikke kan lese. Det er nevnt i noen tester at batterikapasiteten er noe lav, men for meg så spiller dette ikke noe rolle. Dette pga at jeg synkroniserer den med PC’en hver dag og dermed også lader den.

Minus for mitt vedkommende er at jeg skulle ønsket flere Touch funksjoner (med fingrene). Blir tungvint å bruke touch pennen i noen situasjoner.

Skulle jeg kjøpt ny telefon i dag, så hadde jeg valgt den samme igjen (muligens Diamond).

Endret av SirEmanon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...