sureup Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hey nettopp skaffa meg 5310 til hovedsaklig å høre på musikk og tenkte jeg skulle kjøpe et minnekort til det ettersom 1/2GB ell hva det er som følger med ikke er nok. Men så ser jeg fra nokia sine sider: "MicroSD-spor for minnekort på opptil 4 GB" Er faktisk 4GB maks man kan ha selvom MicroSD kommer i 8GB+? Eller er d bare det som var det største når mobilen kom ut og/eller det største de selv selger på sine nettsider, altså at det ikke betyr noe så lenge det er microsd? Lurer også på om det finnes eller snart kommer microsd kort med 16GB+ og om alle typer "microsd" kort funker på 5310? Sist men ikke minst, må jeg virkelig lade mobilen i 12 timer første gangen slik som det står i manualen? Vil gjerne fikse litt på den idag så jeg kan bruke den imorra Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 ok etter litt lesning rundt om krig så har jeg funnet ut at det funker med microsdhc 8gb selvom nokia ikke sier det. Men når kommer microsdhc 16gb? Leste et par artikler og det står f.eks. i linken nedenfor at det skulle ha kommet i juni men nå er det jo august og 0 tegn til det? Noen som har peil på dette? http://gizmodo.com/341463/sandisks-new-12g...6gb-this-summer Finner heller ikke noe 12GB i norske butikker (både prisguiden og kelkoo) takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå