morgan_kane Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hei. skal enten kjøpe meg Razer Lachesis Gaming mouse Blue 4000dpi eller Razer Copperhead Tempest Blue, 2000dpi Laser Mouse, USB. musen skal brukes til litt gaming photoshop og til vanlig skolemus. finns det tester mellom dem? er det noen som har prøvd begge og har gode erfaringer med dem? Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 jeg har Razer Lachesis Gaming mouse Blue 4000dpi den er helt konge.....mye bedre en copperhead synes jeg da Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Lachesis, definitivt. Copperhead er ikke så god å holde i synes jeg. Du får også fatt i hvit lys dersom du kjøper fra USA. Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Lachesis er bedre, og Aagem i horten har blue light og white light, pris 650,- Bruker Lachesis selv den er god og holde i og utolig god respons osv.... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 bestilte copperhead pga det blei billigere når eg kjøpte med hardisk. var så mange som ikke hadde lacheisis på lager. håpe ihvertfall eg blir fornøyd med coperhead. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg har ikke prøvd Lachesis, men jeg liker ikke copperhead. Veit ikke om det er et problem med musa, men den greier ikke å trekke en rett linje ned eller bort, og den hakker noe forferdelig hvis du har den på høy DPI. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 jeg har dårlige erfaringer med copperhead, den må renses på linsen hele tiden og etter 1 år begynte den og svikte den hakket så visst jeg dro den en millimeter til høyre så spant den overalt på skjermen og det gikk ikke ann og rense det. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hehe, virker som du har det samme problemet som meg. Gleder meg til å bytte til Roccat Valo Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hehe, virker som du har det samme problemet som meg. Gleder meg til å bytte til Roccat Valo bytta til Habu og synes denne er deiligst Lenke til kommentar
olz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hadde copperhead i 3-4 år før eg fikk problem. Synst den var best å holde i, og hadde ALDRI problem (!!!), verken med rusk eller andre ting. men kjøpte Lachesis då eg synst den e best ytelsesmessig, samt at den har litt meir knappa og at du kan skru av lyset på den (litt irriterande å ha et pulserande lys når du ser film o.l. ). Lachesisen funka bra både i spel og photoshop, og program generellt. Eg anbefale Lachesis, og razer generellt, overfor Logitech, NZXT, a4tech, Revoltec og alt anna eg har prøvd. (mi meining om saken, ikkje slakt meg for det ) Endret 6. september 2008 av olz Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lachesis, utrolig god! Har hatt den, g9 å sidewinder, men jeg syntes Lachesisen er best! jeg spiller full sence på cs, og med 4000dpi. ANNBEFALES! Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Diamondback>deathadder>salmosa>lachesis>copperhead Ville for å være helt ærlig kun anbefalt copperhead til kontorbruk og usikker på om de har fått luket ut barnesykdommene lachesis hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå