marlboro! Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 For å svare trådstarter: Det er vel ikke snakk om jenter her egentlig. Jeg antar at det finnes slike av begge kjønn. Poenget her er at hun blir såret og føler seg truet når du sier slike ting. Litt synd, men det kan man vel kanskje forstå, spesielt om hun bare er 16. Problemet ligger i at hun ikke kan se at du også blir såret og kanskje føler deg usikker. Jeg synes du skal snakke med henne om det, og presentere det akkurat slik. Hvis hun ikke kan akseptere at det er noe i dette så tar hun helt feil, hun viser også liten omtanke for deg og er strengt tatt ikke mye å ta vare på. Men jeg tipper at hun kommer med noe ala "ah, unnskyld, det tenkte jeg ikke på....". Jenter er ganske enkle egentlig, men ikke alle og definitivt ikke alle på 16, forstår godt nok hvordan deres oppførsel virker på ting rundt dem. (Gutter er ikke noe bedre på det punktet ) Om man skal få viljen sin overfor jenter er det beste man kan gjøre å konfrontere dem sin egen tankemåte Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 For å svare trådstarter:Det er vel ikke snakk om jenter her egentlig. Jeg antar at det finnes slike av begge kjønn. Poenget her er at hun blir såret og føler seg truet når du sier slike ting. Litt synd, men det kan man vel kanskje forstå, spesielt om hun bare er 16. Problemet ligger i at hun ikke kan se at du også blir såret og kanskje føler deg usikker. Jeg synes du skal snakke med henne om det, og presentere det akkurat slik. Hvis hun ikke kan akseptere at det er noe i dette så tar hun helt feil, hun viser også liten omtanke for deg og er strengt tatt ikke mye å ta vare på. Men jeg tipper at hun kommer med noe ala "ah, unnskyld, det tenkte jeg ikke på....". Jenter er ganske enkle egentlig, men ikke alle og definitivt ikke alle på 16, forstår godt nok hvordan deres oppførsel virker på ting rundt dem. (Gutter er ikke noe bedre på det punktet ) Om man skal få viljen sin overfor jenter er det beste man kan gjøre å konfrontere dem sin egen tankemåte Jeg har en foreleser som er veldig kjekk, men det betyr ikke at jeg er interessert i han. Min kjæreste er definitivt ikke min kjæreste uten grunn. Det er bare han jeg vil ha, og jeg lar ham få vite det! Snakk om det. Jeg føler meg mye mer trygg og sikker om vi går forbi en dame og han kommenterer noe ved henne en at han ikke sier noe, men at jeg vet han tenker det. Vi er mye flinkere til å diskutere ting nå enn før da. Er ikke alt jeg trenger å vite, selvfølgelig, men det meste..? Lenke til kommentar
Gjest Guest_euronymous_* Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jenta mi er en jævla hypocrite Hun har 4 guttevenner på en annen skole. kaller hverandre for pus osv. Men bare jeg sier at jeg fikk en tyggis av en jente i klassen min går hun bersherk. Hu vil ha meg for seg selv. Mens hun kan ha alt annet. Den dama er rene Hitler ass. Jeg får ta igjen snart med mindre hun skjerper seg For jeg begynner å bli lei. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Best å vise hvor skapet skal stå tidlig i forholdet... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror jenter er mye mer usikker i forhold enn gutter egentlig. Jeg er blodig sjalu på en dame jeg ALDRI har truffet, men jeg prøver å ikke la meg bemerke av det. Jeg er jo bare så glad i kjæresten min, og jo mindre forhold en har til eksene sine, jo mer fiendtlig ser jeg på dem. Man er mye mer sjalu på noen man aldri har truffet enn noen man faktisk har truffet Synes jeg ihvertfall. Ellers skjønner jeg for det meste ikke jenters generelle behov for å eie et menneske, men samtidig vise stort at hun har andre også. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Jaja. Det er vel samma det egentlig:) Endret 4. november 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Huff!.. hater jenter!!! (egentlig ikke men ) Husker exen min sa at marilyn manson var penere enn meg -.- da ble jeg glad da! greit at jeg har klippa håret altså! men det må være grenser! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Huff!.. hater jenter!!! (egentlig ikke men ) Husker exen min sa at marilyn manson var penere enn meg -.- da ble jeg glad da! greit at jeg har klippa håret altså! men det må være grenser! huff ja Det var slemt. Endret 4. november 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Huff!.. hater jenter!!! (egentlig ikke men ) Husker exen min sa at marilyn manson var penere enn meg -.- da ble jeg glad da! greit at jeg har klippa håret altså! men det må være grenser! En eks av meg sa også noe liknende, jeg svarte ganske enkelt: "Ja, og Jessica Alba har finere rumpe enn deg. " Endret 20. oktober 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Huff!.. hater jenter!!! (egentlig ikke men ) Husker exen min sa at marilyn manson var penere enn meg -.- da ble jeg glad da! greit at jeg har klippa håret altså! men det må være grenser! Eid? Jeg er bare glad til bare jeg slipper å være i nærheten av jentene da de sier slikt. Ettersom jeg aldri ville tenkt på å si noe slikt mens de er i nærheten. Har forekommet èn gang, etter at hu sa noe om en av skuespillerne i O.C ett eller annet.... Og jeg syntes den gang at Aneglina Jolie var en meget flott kvinne, noe jeg sa etter hun sa det ang. han i OC. Aldri hørt noe så høylytt og kjeftende noen gang>< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Haha, tror problemet til trådstarter er veldig vanlig. Jenter er vel generelt mer nærtagende når det gjelder kroppen sin og utseendet sitt. Nå er det jo en del forskjell der ifra noen år tilbake når det gjelder hvor "jålete" gutter er, så det kan jo hende det endrer seg med tiden. Jeg, som så vidt husker mitt eget navn, kan dessverre ikke slenge rundt meg med navnet på diverse skuespillerinner når hun kommer med kommentarer om verdens McDreamy og McSteamy-er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Huh. Typen min slenger seg aldri på når jeg snakker om hvem som er heit. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lov til å se på menyen, så lenge du puler meg når du kommer hjem. -Gammelt jungelord Selv tror jeg jenta jeg nå har vært sammen med en stund har sluttet å bry seg når jeg sier sånn. Første gang vi hadde 'en date', rettere sagt vi så på film, kommenterte jeg Alba hele tiden. Kommenterer alltid heite jenter, så nå driter hu heldigvis i det. Hun har til og med sagt at hvis jeg har sjanse på en natt med Alba måtte jeg slå til. <3. Håper bare hun husker det når jeg reiser til USA! Dog, det finnes et par jenter som ikke har tålt at jeg er såpass løs i kjeften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå