Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det sånn at jenter (eller dama mi) sier ting som:

Ryan Gosling <3 Oh my God, aha. Seriously.

Fant ut at han var en skuespiller i the Notebook.

Av en eller annen rar grunn får jeg dårlig selvtillit når hu sier sånt, men samma det, hu får si det hvis hu vil.

Men hvis jeg f.eks. sier: Hu var fin på håret.. Så blir hu drit forbanna og sier ting som: Herregud..! javel. bra for deg. osv

Skjønner meg ikke på jenter noen ganger:)

meningsløst innlegg men jeg følte at jeg måtte dele.

Har dere opplevd noe lignende?

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er det du kommenterer? Er det kjendiser og slikt i tv-serier/film eller er det "nabojenta"?

Hvor gammel er dere?

Har forresten selv opplevd noe av det samme når jeg kommenterte Adriana Lima. (husker ikke i hvilken anledning) En reaksjon på det fikk jeg, og den var ikke akkurat udelt positiv. :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Hvem er det du kommenterer? Er det kjendiser og slikt i tv-serier/film eller er det "nabojenta"?

Hvor gammel er dere?

Har forresten selv opplevd noe av det samme når jeg kommenterte Adriana Lima. (husker ikke i hvilken anledning) En reaksjon på det fikk jeg, og den var ikke akkurat udelt positiv. :p

hva som helst

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Husker en annen ting fra når jeg bodde med eksen. Pengene jeg hadde var "våre penger", men når hun hadde penger så var det "hennes penger". :roll:

Hihi, sånn er livet som forsørger :p

Men seriøst, finner du ikke noen som kan gi deg samme friheter som de vil ha så si det rett ut og gjør det klart at det er uaktuelt. Finner de seg ikke i det så får de heller dra sin kos.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at jenter (eller dama mi) sier ting som:

Ryan Gosling <3 Oh my God, aha. Seriously.

Fant ut at han var en skuespiller i the Notebook.

Av en eller annen rar grunn får jeg dårlig selvtillit når hu sier sånt, men samma det, hu får si det hvis hu vil.

Men hvis jeg f.eks. sier: Hu var fin på håret.. Så blir hu drit forbanna og sier ting som: Herregud..! javel. bra for deg. osv

Skjønner meg ikke på jenter noen ganger:)

meningsløst innlegg men jeg følte at jeg måtte dele.

Har dere opplevd noe lignende?

Jeg aner ikke hvem han er, så hans deilighet står utenfor. Det spørs om du tilbake kommenterer menensker du faktisk kan få. Til Zappy sin fortvilelse, har jeg bestemt meg for å gifte meg med Vin Diesel, men det kommer jo aldri til å skje. Kommer ham med samme uttalelsen angående en nabojente, så er jo det mye værre, uansett for fin hun er.

Desverre er dette alt for vanlig.

Husker en annen ting fra når jeg bodde med eksen. Pengene jeg hadde var "våre penger", men når hun hadde penger så var det "hennes penger". :roll:

Jeg tror jeg krangler på at mine penger er "våre penger" og hans penger er hans penger. Tror ihvertfall jeg har gjort det ved noen anledninger :wee:. Men ved en felles økonomi, så er alle pengene våre penger :)

Hehe... Jenter er rare dyr...

Har for lenge siden slutta med å prøve og forstå dem :!:

Jeg fortsetter med å prøve :p

Lenke til kommentar

Det med kommentarer på folk likte dama mi og dele med meg og. jeg sa det til hun at jeg ikke syntes det var så kult men at jeg ikke ble sur. så sa også om hva hun hadde syntes om jeg gikk rundt og sa sånt. nevnte også at jeg hadde fått dårlig samvittighet. Men hun gjorde det nå og da. Da besteveninna hennes var på besøk kom den kommentaren, "han var heit!" og veninna ble jo litt sjokert når jeg lå der og så jeg ikke reagerte ved det og stilte spørsmål. Tilfeldig svarte jeg jo sannheten og sa at jeg var vant med det og hvis hun likte det så kunne hun bare gjøre det. Ble brått slutt på det gitt.

Syntes nå det hele er bagateller, men med engang det begynner og gå litt dårlig med dama så vil dette bli ganske merkbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...