[email protected] Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har nettopp begynt på Ssp, VG1. Jeg har ikke skaffet meg en eneste bok, og vi har hatt skole i 2 dager nå. Er det noen som vet noen slags frist for når du MÅ ha bøkene? Lærerne kommer bare med svevende svar nemlig;) Og er det noen som vet om noen steder (internettbutikk, eller vanlig butikk) som selger bøker? Ev.t noen som selger her? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 De selger bøker på bokhandlene (hvertfall her i distriktet). Om det haster, kommer vel an på lærerne, om de har tenkt å ta dem i bruk fort. Mest sannsynlig ikke så mye den første uka (er vel mest for å bli kjent da). Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har nettopp begynt på Ssp, VG1. Jeg har ikke skaffet meg en eneste bok, og vi har hatt skole i 2 dager nå. Er det noen som vet noen slags frist for når du MÅ ha bøkene? Lærerne kommer bare med svevende svar nemlig;) Og er det noen som vet om noen steder (internettbutikk, eller vanlig butikk) som selger bøker? Ev.t noen som selger her? Ja, de selger skolebøker på de fleste bokhandlere. Ark, Libris, osv. Jeg har en bok du kan kjøpe. Heter Panorama, og er studiespesialiserende trinn 1. Norskboka mi ifjor. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 På Norli butikkene her får kjøpt både nye og brukte. De brukte bøkene er til halv pris, så det lønner seg. (: Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Takk, takk! Norskboka jeg trenger heter Grip Teksten, så Panorama går nok ikke, men takk for tilbudet! Endret 30. september 2008 av Maggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå